انقلاب در ترکیب، اثری از اریک تن هاگ

باشگاه منچستر یونایتد در فصل جدید با اریک تن هاگ، در نظر دارد انقلابی در ترکیب خود به وجود آورد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، اریک تن هاگ، سرمربی باشگاه منچستر یونایتد خواهان فروش شش بازیکن دیگر از این باشگاه است.

منچستر یونایتد در این فصل خرید و فروش‌های زیادی داشته و نشان داده است که می‌خواهد یک پوست‌اندازی در باشگاه انجام دهد. هدف اصلی مدیران شیاطین سرخ و اریک تن هاگ فروش بازیکنان ضعیف و ناکارآمد باشگاه خود است. مدیران باشگاه انگلیسی با فروش دخیا، الکس تلس و آنتونی الانگا نشان دادند در فروش بازیکن‌های ناکارآمد خود بسیار موفق هستند و حتی موفق شده‌اند با این جابه‌جایی‌ها درآمد مناسبی نیز کسب کنند.

جذب میسون مونت، سابیتزر، اونانا و هویلند نیز نشان داد که منچستر برای فصل آتی بسیار مصمم است تا بتواند جایگاه سابق خود را بازیابی کند. هرچند اونانا با دریافت ۶ گل در ۳ مسابقه برای شیاطین سرخ عملکرد بسیار ضعیفی داشته است، به‌طوری که هواداران منچستر قبل از شروع فصل جدید به نوعی از سنگربان جدید خود ناامید شده‌اند.

تن هاگ مایل است شش بازیکن دیگر از باشگاه خود را به فروش برساند که این شش بازیکن عبارتند از: دین هندرسون، مک تأمینی، فرد، هری مگوایر، اریک بیلی و تام هیتون.

دین هندرسون و تام هیتون دو دروازه‌بان منچستر به جز اونانا هستند و علاقه تن هاگ به فروش آنها نشان می‌دهد که سرمربی هلندی اطمینان کاملی به گلر اول خود دارد. از سوی دیگر احتمالاً این باشگاه به دنبال جذب یک گلر دوم مطمئن است.

اریک بایی و هری مگوایر نیز دو دفاع وسط یونایتد هستند که در لیست فروش جای دارند و اگر تن هاگ و شیاطین سرخ برای خرید مدافع اقدامی نکنند، آنها باید با مارتینز، واران و لیندلوف به استقبال فصل جدید بروند. به نظر می‌رسد حضور پنج‌ساله فرد در منچستر هم رو به پایان است و احتمالاً این هافبک برزیلی در پنجره جاری، اردوی شیاطین سرخ را ترک کند.

مک تأمینی که یکی از بازیکنان آکادمی باشگاه منچستر است، ۶ سال قبل به باشگاه اصلی راه پیدا کرد و از سال ۲۰۱۷ برای منچستر توپ می‌زند. او طی حضور شش‌ساله خود در این باشگاه موفق به انجام ۲۰۹ بازی شده است، اما تن هاگ علاقه‌ای به حضور این هافبک اسکاتلندی در ترکیب تیمش ندارد و می‌خواهد هرچه زودتر تکلیف این بازیکن مشخص شود.

کد خبر 678683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.