نصب دو دیوارنگاره ویژه محرم در میدان چمران اهواز

مدیر منطقه دو شهرداری اهواز گفت: دو دیوارنگاره به مساحت‌های ۱۹۵ و ۲۱۲ مترمربع در چهارراه پهلوان و میدان شهید چمران نصب شد.

رسول جامعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اهواز به عنوان دروازه ورود تشیع به ایران باید همواره در مناسبت‌های مذهبی و اسلامی به بهترین شکل ممکن فضاسازی شود تا در شأن این کلان‌شهر باشد.

وی افزود: با آغاز ماه محرم و با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی، برنامه‌ریزی لازم برای فضاسازی متناسب با این ماه و ایام عزاداری انجام و در نخستین مرحله میادین و بلوارهای سطح منطقه با پرچم‌های ریسه‌ای و پرچم‌های بزرگ فضاسازی شد.

مدیر منطقه دو شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات ویژه‌ای که برای ایام محرم امسال برنامه‌ریزی شده بود، نصب دو دیوارنگاره محرم در میدان شهید چمران و چهارراه پهلوان بود، این دو دیوارنگاره در دومین روز از ماه محرم در محل مورد نظر نصب شد.

نصب بزرگ‌ترین دیوارنگاره خوزستان در میدان چمران

مدیر منطقه دو شهرداری اهواز تصریح کرد: دیوارنگاره میدان شهید چمران که صحنه‌ای از روز عاشورا را نمایش می‌دهد به مساحت ۲۱۲ مترمربع نصب شد؛ دیوارنگاره چهارراه پهلوان نیز که نمای دیگری از روز عاشورا و حضرت زینب (س) با شعار «قسم به دست‌های عمو علم نمی‌افتد» به مساحت ۱۹۵ مترمربع طراحی و نصب شد.

جامعی گفت: اقدامات شهرداری منطقه دو به موارد ذکر شده محدود نمی‌شود و طی روزهای آینده و تا فرارسیدن اربعین حسینی، همواره موارد متعدد دیگری از فضاسازی شهر متناسب با این ایام طراحی و در سطح شهر نصب می‌شود.

کد خبر 674882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.