به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید گلهداری اظهار کرد: راهاندازی سامانه ارتباط مردمی معاونت بهداشت، گامی مؤثر در راستای تکریم و احترام به حقوق عامه و احصای وظیفه ذاتی روابطعمومی جهت رضایتسنجی در قبال ارائه خدمات و ارتباط مستقیم با مردم است.
وی ضمن قدردانی از روابط عمومی معاونت بهداشت جهت راهاندازی این سامانه و پیادهسازی ایدههای خلاقانه و تولیدات اثربخش رسانهای در حوزه سلامت، افزود: مشارکت فعالانه تمام واحدهای معاونت بهداشت جهت تسهیل در رفع مشکلات و نواقص مطرح شده توسط آحاد جامعه، ضرورت دارد.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: برنامههای دیگری جهت پاسخگویی و ارتباط مستقیم مدیران شبکههای بهداشت استان اصفهان با مردم و رضایتسنجی از خدمات واحدهای بهداشتی استان در دستور کار قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: سامانه مذکور (ارتباط مردمی معاونت بهداشت) با لینک https://portalphc.mui.ac.ir/ravabet در دسترس شهروندان است.
نظر شما