به گزارش ایمنا، محمدحسن مردانی اظهار کرد: شارستان یکی از محصولات جدید اداره ارتباطات رسانهای شهرداری اصفهان است که در قالب نشریهای الکترونیک تهیه شده است و به تشریح اقدامات و تحولات مدیریت شهری در حوزههای مختلف میپردازد که شمارههای سوم، چهارم و پنجم آن با موضوع پسماند، انرژی و ارتباطات در دست تهیه است.
وی با بیان اینکه تولید محتوا و تهیه این محصول طی تفاهم با برخی اصحاب رسانه، برعهده نویسندگان و خبرنگاران خوشذوق و خوشقلم اصفهان گذاشته شده است، افزود: شهرداری اصفهان از سالها پیش در مدیریت پسماندهای خانگی پیشتاز بوده و طرحهای متعددی همچون پیرولیز، تصفیه شیرابه زباله و بازیافت پسماندهای ساختمانی را در دستور کار خود قرار داده است، لذا با هدف اطلاعرسانی به شهروندان و ثبت دقیق دستاوردهای جدید این حوزه، مجلد شارستان در قالب محصولی الکترونیک به تبیین و تشریح این موضوع خواهد پرداخت.
معاون برنامهریزی اداره کل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: کسب رتبه برتر کشور در مصرف بهینه انرژی، حرکت به سمت انرژیهای پاک و ایجاد نخستین ساختمان انرژی مضاعف کشور و توسعه پنلهای خورشیدی با هدف تأمین کامل انرژی مورد نیاز شهر از دستاوردهای معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان است که در مجلدی مستقل به آن پرداخته خواهد شد.
مردانی، ظرفیتهای متنوع شهر در حوزه اطلاعرسانی و ارتباطات از جمله سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷، برنامه رادیویی و اینترنتی «صدای شهر»، تبلیغات محیطی و سامانه «اصفهان من» را از روشهای تعامل میان مدیریت شهری و شهروندان برشمرد و خاطرنشان کرد: مجلد دیگر شارستان ضمن تشریح ظرفیتهای رسانهای شهرداری به معرفی برنامههایی همچون تور بازدید از پروژههای عمرانی با عنوان «دور اصفهان در ۸۰ روز»، دیدار چهره به چهره با شهروندان با عنوان «مردم سلام»، افتتاحیه پروژهها با عنوان «به احترام مردم اصفهان»، نشستهای هفتگی با مدیران و اصحاب رسانه با عنوان «جلسات گپ و گفت» خواهد پرداخت.
وی اظهار کرد: مجموعه الکترونیک شارستان از طریق فضای مجازی و شبکههای اجتماعی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
نظر شما