حسن کوشکیان در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همزمان با اول ذیالحجه، سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و آغاز هفته ازدواج، اداره کل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری اصفهان مجموعه طرحهایی را با محوریت ترویج ازدواج و زندگی زناشویی در شهر اصفهان اکران میکند.
وی افزود: این تبلیغات از امروز _سهشنبه سیام خردادماه_ در بیش از ۵۰ میدان و چهارراه اصلی شهر روی بیلبوردهای تبلیغاتی نصب شده است و تصاویر و عباراتی را در خصوص نقش زندگی زناشویی در کسب آرامش و نشاط، پیش روی مخاطبان قرار میدهد.
رئیس اداره تبلیغات شهرداری اصفهان تصریح کرد: تعظیم شعائر مذهبی و ملی و پرداختن به مناسبتهای تقویمی یکی از رسالتهای این اداره است که برای تحقق آن، هر هفته چندین نشست مشورتی و اتاق فکر در معاونت برنامهریزی اداره کل ارتباطات و امور بینالملل تشکیل شده است و جمعی از نویسندگان و هنرمندان به طرح ایدههای خلاق تبلیغاتی برای اکران در شهر میپردازند.
وی خاطرنشان کرد: در دوره ششم مدیریت شهری اصفهان بهویژه از زمانی که مسئولیت اداره تبلیغات شهرداری اصفهان را عهدهدار شدم، تمرکز روی فرهنگسازی در دل تعظیم شعائر بود؛ یعنی وقتی میخواهیم ایامی را «تسلیت» یا «تبریک» بگوییم، در دل آن دید فرهنگسازی نیز داریم و با احادیث طرحها را آذین میکنیم تا بیتالمال فقط برای اعلام تبریک یا تسلیت هدر نرود.
کوشکیان ادامه داد: با تشکیل اتاق فکرهای منظم به لحاظ محتوا و طرح سعی کردهایم فاکتور خلاقیت را به طرحها اضافه کنیم تا فقط به لحاظ کلامی جدید نباشد، بلکه تصاویر نیز غیر از بیرق پرچم نام ائمه یا تعظیم شعائر، توأم با خلاقیت باشد تا برای مخاطب جذاب شود.
نظر شما