ابوالفضل توکلی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در شرح وظایف سازمان پایانهها، نقش نظارتی تعریف نشده است، اظهار کرد: بسیاری از مسافران پایانههای پنجگانه شهر اصفهان شکایتهای مربوط به ارائه خدماتی همچون هزینه بلیت، امور بینراهی و راننده اتوبوس را به این مدیریت گزارش میکنند، در حالی که این مجموعه نقشی در این زمینه ندارد.
وی افزود: سازمان پایانههای شهرداری اصفهان وظیفه تعمیر و نگهداری از پایانههای مسافربری برونشهری در سطح این کلانشهر از جمله ارائه خدمات نظافتی، بهداشتی، نمازخانه، رستوران، خوابگاه و هتل را بر عهده دارد.
مدیرعامل سازمان پایانههای مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: بسیاری از مسافران و شهروندان از سامانه ۱۴۱ سازمان راهداری بهعنوان متولی امر سفر با اتوبوسهای برونشهری و نقش نظارتی آن بیاطلاع هستند.
وی ادامه داد: اداره کل راهداری و حملو نقل جادهای استان اصفهان، نماینده مستقر در پایانههای پنجگانه شهرداری اصفهان برای رسیدگی و نظارت به امور مسافران دارد که مسائلی از قبیل هزینه بلیت اتوبوس، دیرکرد اتوبوس، مسیر سفر و نیز هرگونه اتفاق از مبدا تا مقصد سفر را پاسخگو است.
توکلی با بیان اینکه میز خدمت در پایانهها برای دریافت نظرات مسافران مستقر است، گفت: روزانه تماسهای فراوانی با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان برای طرح این موارد از سوی مسافران و شهروندان گرفته و بازخورد آن به مسئولان مربوطه برای رسیدگی ارجاع میشود.
مدیرعامل سازمان پایانههای مسافربری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: سال گذشته بیشترین تماس مسافران مربوط به نظارت بر اتوبوسهای برونشهری بود که با برگزاری جلسات کمیته حملونقل در اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان، موضوعهای مربوط به ستاد خدمات سفر ویژه نوروز، ایام محرم، اربعین و دیگر مناسبتها مطرح شد تا پیگیری لازم برای رفع مشکلات انجام شود.
نظر شما