امید علیاصغری در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مهمترین فعالیتها و اقدامات واحد شهرسازی الکترونیک در شهر اصفهان اظهار کرد: آموزشهای مناسب حضوری به گروههای مختلف شامل ۱۶۰ ساعت آموزش برای تمام سطوح از مدیران مناطق تا پایینترین سطح منطقه در سال گذشته برگزار شد.
وی با بیان اینکه آموزش تکمیلی دفاتر منتخب پیشخوان دولت، کافینتها، انبوهسازان و کاربران مناطق در سال جدید برگزار میشود، افزود: در مجموع امسال، ۴۷۲ ساعت آموزشی پیشبینی شده است که امیدواریم بتوانیم فرایند آموزش را هرچه بهتر در بین شهروندان و همکاران انجام دهیم تا روند انجام کار سریعتر صورت پذیرد.
مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان تصریح کرد: ایجاد لایههای پشتیبانی از سامانه، ایجاد گروههای پیامرسانی مختلف، ایجاد گروههای پشتیبانی راهبران معین مناطق، ایجاد میز «از من بپرس» و ساماندهی آن، همچنین پاسخدهی برخط تمام صفحات سامانه شهرسازی الکترونیک را در دستور کار داریم؛ سال گذشته ۱۱ هزار و ۲۷۵ مکالمه از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰ پاسخ داده شد.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای تیرماه سال گذشته تاکنون تعداد ۳۴۷۸ فقره پروانه شهرسازی صادر کردیم، گفت: تعداد پروانههای ساختمانی صادر شده از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۷۷۵ مورد بوده است، همچنین ۵۱ هزار و ۵۴۶ استعلام نقلوانتقال و بانک در سال گذشته از طریق سامانه «اصفهاننما» صادر شده است که از ابتدای سال جاری تا کنون ۹۱۷۲ استعلام درخواست نقل و انتقال داشتیم.
علیاصغری خاطرنشان کرد: ارتباط با سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان از طریق وبسرویس، سازمان میراث فرهنگی، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و قوه قضائیه، سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی همچنین سازمان تأمین اجتماعی، از مهمترین اقداماتی است که سال گذشته انجام شده است.
وی با بیان اینکه تلاش میکنیم در سال جاری خدمات بهینه و کاملتری به شهروندان ارائه کنیم، ادامه داد: در راستای اجرای بند «ت» تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ مالکان ساختمانها میتوانند به سامانه «اصفهانمن» خود در وبگاه «اصفهان من» مراجعه کنند و ضمن مطالعه اطلاعیه مربوطه، در صورت دارا بودن شرایط، را ثبت و کد رهگیری دریافت کنند، ادامه مراحل انجام کار از طریق شهرداری انجام میشود که اگر شامل آیتمهای مشخص برای اجرای این قانون باشد، رأی تخریب موجود از روی پرونده فوق برداشته خواهد شد.
نظر شما