به گزارش ایمنا، عباس افرادی اظهار کرد: ارتباط دوسویه شهرسازی الکترونیک با سایر بخشهای شهرداری، ارتقای آموزش و انتقال ارائه خدمت مطلوبتر به شهروندان را به دنبال دارد؛ در این راستا جلسهای با سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان برای بررسی مسائل کاربران آن مجموعه در خصوص سامانه «اصنو» برگزار شد و بخشهای مختلف این سامانه از جمله دیتابیس، مسائل فنی، مستندات تهیه، چالشهای تسری سامانه و دیگر موضوعات فنی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی افزود: در این جلسه فرایندهای جاری در شهرسازی الکترونیک و اقدامات صورت گرفته در خصوص سازمان آتشنشانی مورد بررسی و تعامل دو طرف قرار گرفت تا اقدامات مناسبتری در راستای تسریع و سهولت در پاسخگویی استعلامات این سازمان انجام شود.
قائممقام مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به ارتقای سطح تکنولوژی و تغییر در نیازهای جامعه، حرکت به سوی بهبود و ارتقای سطح خدمات شهرسازی ارائه شده به شهروندان اجتنابناپذیر است و سازمان آتشنشانی نیز بهطور جدی پیگیر گسترش فرآیندهای غیرحضوری بوده است تا بتواند سطح کیفی خدمات را افزایش دهد.
افرادی اظهار کرد: برگزاری سلسله جلسات همفکری و هماهنگی در امور خدمت به شهروندان، میتواند در راستای بهبود پاسخدهی به شهروندان جهت تسریع در زمان و صدور استعلام و افزایش سطح رضایتمندی آنها مؤثر باشد.
وی خاطرنشان کرد: در این جلسه مسائل فنی سازمان آتشنشانی به خوبی بررسی و موجب تنظیم صورتجلسهای شد که به شرکت پیمانکار برای پیادهسازی در سامانه اصنو ابلاغ و مقرر شد تعدادی از کاربران مناطق با سازمان آتشنشانی، آموزشهای بیشتری را دریافت کنند تا مشکلات مرتبط کاهش پیدا کند.
نظر شما