به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن رنجبر با بیان اینکه برای تأمین مالی خط دو مترو دو مسیر را در پیش گرفتیم، اظهار کرد: نخست استفاده از ظرفیت صندوق ذخیره ارزی است؛ نامه درخواست نیز برای اینکه اجازه از سوی رهبری صادر شود، آماده ارسال شده است.
وی ادامه داد: شرایطی را به وجود آوردیم که اگر به هر دلیلی فرصت استفاده از صندوق ذخیره ارزی برای ما فراهم نشد، بخشی از قرارداد مشارکتی با کنسرسیوم مپنا که پنج هزار میلیارد تومان است، این مهم را پوشش دهد، لذا کلیات آن در شورای عالی سرمایه گذاری تصویب شده است و جزئیات آن پیش میرود.
معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان تصریح کرد: نازک کاری بخش اول خط دوم مترو از ایستگاه دارک تا ایستگاه طوقچی پیش بینی شده است.
وی خاطرنشان کرد: در شهر و استان نیز منابعی را داریم که در حال آمادهسازی آن هستیم تا در صورت نیاز به پروژه تزریق شود، مقدمات کار آن نیز آماده است.
نظر شما