عزت الله بهزادینیا در گفتوگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تماسهای گرفتهشده با کارشناسان اورژانس ۱۱۵ در سال گذشته ۳۰۳ هزار و ۶۲۰ تماس تلفنی با همکاران مورد بوده که بیش از ۱۱۴ هزار مورد نیز منجر به مأموریت شده است.
وی ادامه داد: از مجموع تماسهای دریافتی با اورژانس در یک سال گذشته ۱۲ هزار و ۱۹۵ تماس مزاحمت تلفنی بوده است.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان قم گفت: در سال گذشته ۱۰۳ هزار و ۸۴۶ مددجو از مرکز فوریتهای پزشکی خدمات دریافت کردهاند.
وی افزود: تعداد مأموریتهای انجامشده با موتورلانس ۳۴۶۰ مورد و اتوبوس آمبولانس ۳۵ مورد بوده است که از این تعداد ۱۵۵ مورد به مراکز درمانی منتقل شدهاند.
نظر شما