مهدی فلاح تفتی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از اصلیترین رویکردهای شهرداری یزد انجام اقداماتی نوآورانه در راستای توسعه شهر هوشمند است.
وی افزود: نوروز ۱۴۰۲ برای اولین بار شهرداری یزد با محوریت سازمان فاوا اقدام به اطلاعرسانی هوشمند به مسافران و گردشگران نوروزی و تمام اطلاعات مورد نیاز را از طریق پیامک خوشامدگویی برای مسافران ارسال کرد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد خاطرنشان کرد: در همین راستا استقبال خوبی از این روش اطلاعرسانی صورت گرفت و بیش از هفت هزار شماره همراه در این سامانه ثبت شد.
فلاح تصریح کرد: ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان و مسافران پیشبینی گردید که ۲۴ ساعت پس از ثبت شماره در سامانه، یک پیامک نظرسنجی نیز به صورت خودکار ارسال شود و میزان رضایت گردشگران را سنجیده و انتقاد و پیشنهادات مسافران را دریافت کنیم.
وی با بیان اینکه بخش زیادی از پاسخهای دریافت شده از مسافران نشان دهنده رضایت آنها از این خدمات است، ادامه داد: شمارههای ثبت شده در این سامانه یک بانک اطلاعاتی بسیار خوبی برای شهرداری محسوب میشود تا در سایر رویدادها و مناسبتهای آینده که در شهر یزد داریم، از طریق آن به هموطنان سایر شهرها نیز اطلاعرسانیهای لازم انجام شود.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد گفت: علاوه بر این امسال خدمات الکترونیک دیگری هم برای مسافران نوروزی و شهروندان در ایام نوروز در نظر گرفته شده بود که زمینه بهبود ارائه خدمات را فراهم کرد.
نظر شما