به گزارش ایمنا و به نقل از روابطعمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، حمیدرضا سیدی در مورد تمهیدات انجام شده از طرف شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی کشوری در ایام ماه مبارک رمضان در فرودگاههای کشور، اظهار کرد: پذیرایی از روزهداران در همه فرودگاهها در این ایام پیشبینی شده است و فعالیت رستورانها و غرفهها در زمان افطار آغاز میشود و از لحاظ بهداشتی نیز نظارتها در جریان است.
وی درباره نرخ اجناس موجود در غرفههای فرودگاهی افزود: اماکن فرودگاهی از طریق مزایده و با قیمت کارشناسی به پیمانکار واگذار میشود؛ بنابراین اجاره اماکن در فرآیند مزایده گرانتر میشود احتمال اینکه برخی از اجناس خارجی افزایش قیمت نسبت به مناطق اطراف داشته باشند، وجود دارد اما در عینحال کنترل بر قیمتها نیز وجود دارد.
مدیر عامل شرکت فرودگاهها ادامه داد: بهدنبال این هستیم که صندوق فروش متمرکزی را ایجاد کنیم تا قیمتها در همه فرودگاههای کشور واحد باشد که این طرح هم اکنون به صورت پایلوت در فرودگاه اصفهان اجرایی شده است.
سیدی تاکید کرد: سعی داریم که با نصب دوربینهایی در غرفههای ترمینالهای کشور قیمتها را کنترل کنیم به عبارتی نرخ اجناس به گونهای متعادل باشد که نه فروشنده و نه خریدار متضرر نشوند و قابل توجیه باشد.
به گفته مدیرعامل شرکت فرودگاهها به طور معمول قیمت اجناس در غرفههای فرودگاهها ۲۰ درصد گرانتر است,، اما شرکت فرودگاهها به دنبال این است که همین مقدار افزایش قیمت نیز کنترل شود.
سیدی گفت: ما در تلاش هستیم تا کیفیت خدمات هوایی و فرودگاهی به مسافران را افزایش دهیم تا جایی که در تعطیلات نوروز همه کارکنان حوزه عملیاتی فرودگاهها پای کار هستند تا اوقات با نشاط تری برای هموطنان و مسافران کشورمان رقم بزنند.
مدیرعامل شرکت فرودگاهها تصریح کرد: مسافران، خانواده و هموطنان ما هستند و همه کارکنان فرودگاهها از بخشهای مختلف به دنبال این هستند تا رضایت هموطنان را جلب و در خدمت آنان باشند. بعید است که کارمندی نسبت به دغدغه مسافران بیتفاوت باشد و اگر مردم احساس کردند که در فرودگاهها بیتوجهی و کموکاستی وجود دارد، از مسافران میخواهیم شکایات و پیشنهادهای خود را ثبت اما در عینحال وضعیت و شرایط صنعت هواپیمایی را نیز درک کنند.
نظر شما