به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاعرسانی شهرداری تبریز، مهدی کیانی در سیزدهمین نشست از سلسله نشستهای خبری مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: علاوه بر حضور ناظر مقیم بازارچه، نظارت بر بازارچههای محلی را در سال آینده هوشمند خواهیم کرد.
وی افزود: قیمتگذاری در بازارچههای تحت پوشش سازمان و اثرگذاری آن در دیگر بازارچهها سال آینده در دستور کار سازمان میادین خواهد بود.
سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز با اشاره به فعالیت نمایشگاههای نوروزی، خاطرنشان کرد: در تمام نمایشگاههای نوروزی توزیع میوه و ترهبار، گوشت، پروتئین و حبوبات انجام شده است و علاوه و بر سیب و پرتقال، یکهزار تن میوه مختلف در سطح شهر با قیمت متفاوت عرضه خواهد شد.
کیانی گفت: شهر تبریز با توجه به وسعت و جمعیت آن نیاز به ۴۵ بازارچه دارد و افق سال آینده سازمان میادین احداث ۲۵ بازارچه محلی است.
نظر شما