قصه ادامه‌دار و مشابه تیم‌های نفتی/ رضا عنایتی از مسجدسلیمان جدا شد

رضا عنایتی به‌دلیل مشکلات عمده نفت مسجدسلیمان و ماجراهای عجیبی که درخصوص لیدرهای این باشگاه وجود داشت طی توافقی دوجانبه رسما از هدایت نفت استعفا داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از گذشت شش‌هفته از حضور رضا عنایتی روی نیمکت سرمربی‌گری و کسب دو شکست و چهار تساوی، وی طی توافق دوطرفه با مدیران نفت مسجدسلیمان از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد. عصر امروز سرمربی صنعت‌نفت آبادان هم دچار تغییر شد و چند ساعت بعد این اتفاق در دیگر باشگاه خوزستانی رخ داد.

نفت مسجدسلیمان پس از صنعت‌نفت آبادان با ۱۳ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول لیگ برتر قرار دارد و چیزی تا سقوط به لیگ دسته‌اول فاصله ندارد. مسجدسلیمانی‌ها که با مشکلات عمده‌ای ازجمله بی‌پولی دست‌وپنجه نرم می‌کنند فصل را با رضا مهاجری آغاز کردند و پس از جدایی وی، ابراهیم اشکش به‌عنوان سرمربی در این تیم منصوب شد که او هم پس از چهار بازی و ناکامی در کسب پیروزی کنار رفت.

بدین ترتیب نتایج ضعیفی که رضا عنایتی همراه نفت مسجدسلیمان کسب کرد و البته دخالت‌های لیدرهای این باشگاه موجب شد این سرمربی هم آینده‌ای مشابه با سایر سرمربیان این فصل برای عنایتی رقم زد. با جدایی رضا عنایتی از نفت مسجدسلیمان، همچنین تمرین امروز این تیم زیر نظر فرزاد حافظی برگزار شد و این مربی در بازی با گل‌گهر سیرجان روی نیمکت سرمربی‌گری مسجدسلیمان خواهد نشست.

کد خبر 646625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.