به گزارش ایمنا، وحید مهدویان از انجام تمهیداتی برای سرعت بخشی و افزایش خدمات شهرسازی در پایان سال خبر داد و اظهار کرد: هر چه به روزهای پایانی سال نزدیکتر میشویم درخواستهای بیشتری از سوی شهروندان اصفهانی برای صدور پروانه ساختمان و دیگر خدمات به مناطق پانزدهگانه و معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان خواهیم داشت که برای کنترل این موضوع تمهیدات و پیش بینیهای لازم اندیشیده شده است تا شهروندان بتوانند در زمان کمتری از خدمات بازدید و صدور پروانه ساختمانی خود بهره مند شوند.
وی با بیان اینکه برای راحتی حال شهروندان ثبت نوبت بازدید تنها از طریق سامانه اصنو انجام میشود، افزود: دیگر درخواست نوبت بازدید به صورت حضوری انجام نمیشود و شهروندان میتوانند با مراجعه به سامانه my.isfahan.ir درخواست خود را ثبت کنند، همچنین برای خدمترسانی بیشتر و بهتر به شهروندان اصفهانی که درخواست بازدید از ملک خود جهت صدور پروانه ساختمانی یا صدور مجوز تخریب و بازسازی را دارند همکاران ما در مناطق پانزدهگانه شهرداری اصفهان با افزایش ساعتهای کاری واحدهای شهرسازی در روزهای پایانی سال، علاوه بر ساعات اداری بعدازظهرها نیز موظف به ارائه خدمات، گزارش نویسی، پاسخگویی و بازدید هستند تا بتوانیم ترافیک مراجعات به شهرداریها را به حداقل برسانیم.
معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان با اشاره به اینکه اولویت بازدیدها با درخواستهای صدور پروانه ساختمان است، گفت: شهرداریهای مناطق باید بازدیدهای غیر ضروری را حذف کرده و مواردی که نیاز به بازدید مجدد دارند در صورت لزوم بدون نیاز به درج و ثبت درخواست مجدد در سامانه، خارج از نوبت انجام دهند، همچنین در راستای افزایش میزان رضایتمندی شهروندان، سایر کارکنان بخشهای فنی و مهندسی مناطق مانند کمک شهرساز و کمک طرح تفصیلی برای بازدید و تنظیم گزارش تعامل لازم را داشته باشند تا در روزهای پایانی سال که ترافیک مراجعات به شهرداریها افزایش مییابد خدمترسانی به شهروندان با کیفیت مطلوبی انجام شود.
مهدویان خاطرنشان کرد: اداره کل نظارت بر اجرای ضوابط شهرسازی شهرداری اصفهان به عنوان نماینده این معاونت نظارت ویژهای بر روند اجرای امور و نحوه خدمترسانی بهینه به شهروندان خواهد داشت و در صورت هر گونه کمکاری یا رسیدگی نکردن به درخواستها، شهروندان میتوانند طی تماس با سامانه ۱۳۷ مورد خود را اعلام کنند تا پیگیریهای لازم انجام شود.
نظر شما