افتتاح و بهره‌برداری از بیش از ۸۵ میلیارد ریال طرح‌های شهری در دهه فجر

شهردار بروجن گفت: طرح‌های افتتاح و بهره‌برداری شده دهه فجر انقلاب اسلامی شهرداری در حوزه‌های خدماتی، عمرانی و رفاهی بوده و ۸۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای آنها هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمزه‌علی ولییان امروز _ پنجشنبه بیستم بهمن‌ماه _ در نشست اطلاع‌رسانی پروژه‌های دهه فجر، اظهار کرد: همزمان با دهه فجر هفت طرح عمرانی شهرداری بروجن افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها ۸۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تأمین و هزینه شده است، افزود: طرح‌های افتتاح و بهره‌برداری شده دهه فجر انقلاب اسلامی شهرداری بروجن در زمینه‌های خدماتی، عمرانی و رفاهی است.

شهردار بروجن با تاکید بر اینکه امروز عملیات اجرایی ساخت پنج طرح مدیریت شهری آغاز شده است، خاطرنشان کرد: به منظور اجرای این طرح‌ها ۳۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود و سرانه‌های مدیریت شهری افزایش می‌یابد.

ولییان تصریح کرد: برنامه‌ریزی در حوزه به‌روزرسانی تجهیزات، حمل‌ونقل عمومی، جلوگیری از حفاری‌های غیرمجاز، ذخیره‌سازی گازوئیل، نمک و شن، صدور اطلاعیه‌ها، هرس به موقع درختان، هماهنگی جهت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در مواقع نیاز در صورت بارش برف و برف‌روبی و تقسیم وظایف نیروهای ستادی از اقدامات ستاد بحران در ایام بارش برف است.

وی ادامه داد: طبق امکانات و وضعیت موجود، شهر بروجن به سه قسمت جغرافیایی تقسیم شد و این مناطق مجهز به امکانات مساوی و مورد نیاز است.

شهردار بروجن تاکید کرد: این شهرداری مجهز به سه دستگاه گریدر، سه دستگاه تیغه برف‌روب، سه دستگاه لودر و دو عدد بیل مکانیکی است که این امکانات با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی افزایش پیدا کرده است.

ولییان اضافه کرد: به منظور جلوگیری از افت فشار و قطعی گاز شهروندان لازم است در مصرف گاز طبیعی صرفه‌جویی و دمای اتاق بین ۱۸ تا ۲۱ درجه تنظیم شود؛ شهروندان باید از باز بودن مسیر دودکش و نصب کلاهک H اطمینان حاصل کنند.

وی گفت: کاهش دمای منزل و محل کار را می‌توان با پوشیدن لباس‌های گرم و مناسب جبران کرد و با نصب پنجره‌های دوجداره، استفاده از پرده‌های ضخیم، خاموش کردن وسایل گرمایشی اتاق‌های بدون استفاده، عایق‌کاری موتورخانه‌ها و استفاده نکردن از شومینه به دلیل بازدهی و ایمنی پایین، از افت فشار گاز جلوگیری کرد.

شهردار بروجن ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد اگر مردم تنها یک درجه وسایل گرمایشی خود را کمتر کنند، پنج تا شش درصد در مصرف گاز صرفه‌جویی می‌شود.

ولییان تصریح کرد: اجرای موزائیک‌فرش و نصب پایه‌های روشنایی پیاده‌راه جنب پارک عارف، موزائیک‌فرش پیاده‌راه جنب پارک عارف در راستای مناسب‌سازی و بهسازی سیما و منظر شهر و ایمنی تردد شهروندان توسط امور عمرانی شهرداری بروجن اجرا شد.

وی اظهار کرد: اموال عمومی اموالی است که با بودجه عمومی کشور و بیت‌المال تهیه و به اداره بخشی از امور جامعه اختصاص داده می‌شود؛ هر بخش از اموال عمومی تحت نظارت یکی از دستگاه‌های اجرایی یا نهادهای حاکمیتی اداره می‌شود.

کد خبر 640059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.