آرسنال ستاره جوانش را از بارسلونا دور کرد!

گفته می‌شود گابریل مارتینلی قرارداد جدیدی با آرسنال امضا کرده است که او را تا سال 2027 در این باشگاه نگه می دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نقل از اتلتیک، آرسنال آینده یکی از بزرگ‌ترین جوان‌ها و بازیکنان کلیدی خود را تضمین کرده است و مارتینلی را با قراردادی جدید و چهار سال و نیم، تا سال ۲۰۲۷ در ورزشگاه امارات لندن حفظ کرده است.

قرارداد فعلی مارتینلی قرار بود در پایان فصل آینده منقضی شود، و درحالی که گزینه‌ای برای تمدید تا سال ۲۰۲۶ در آن گنجانده شده بود، این، جایگاه گابریل در تیم را محکم نشان نداد. با پایان یافتن قرارداد و افزایش سهام او، بارسلونا به فکر جذب مارتینلی بود، اما قرارداد ارائه پیشنهاد جدید از سوی توپچی‌ها به این ستاره برزیلی، چنین گمانه زنی‌ها را خنثی کرد.

کیفیت و پتانسیل او توسط هم‌تیمی‌ها مورد تحسین واقع شده، به طوری که اولکساندر زینچنکو پس از امضای قرارداد با آرسنال در تابستان گذشته، در مورد این برزیلی نکات مثبت زیادی را بازگو کرد. مارتینلی پس از ورود به تیم اصلی در سال ۲۰۱۹، تنها چند هفته پس از خرید از تیم برزیلی ایتوانو، به عنوان بازیکن زیر ۲۱ سال، با مصدومیت دست و پنجه نرم کرد، اما از آن زمان به عنوان یک بازیکن مهم زیر نظر میکل آرتتا، جایگاه اصلی خود را به دست آورد.

با صدرنشینی توپچی‌ها در لیگ برتر، مارتینلی تاکنون ۲۷ بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داده و هفت گل و سه پاس گل داده است.
با امضای قرارداد جدید، این بازیکن ۲۱ ساله اکنون می‌تواند یک بار دیگر تمرکز خود را متمرکز کند و با به دست آوردن اولین قهرمانی در لیگ برتر پس از ۲۰ سال، خود را به یک اسطوره در میان هواداران آرسنال تبدیل کند.

کد خبر 638599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.