هدفون pTron Bassbuds Epic TWS در هند عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که pTron اخیراً هدفون گیمینگ بی‌سیم خود به نام pTron Bassbuds Epic TWS را در هند عرضه کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، هدفون pTron Bassbuds Epic TWS که اخیراً در هند عرضه شد، دارای کیس شارژ زاویه‌دار با نمایشگر LED برای نشان دادن میزان شارژ کیس و خود هدفون است. هر کدام از گوشی‌های هدفون یک شکل ارگونومیک همراه با درایورهای صوتی اختصاصی ارائه می‌کند که صدای واضحی را ارائه می‌کند. قیمت اولیه این محصول تقریباً ۱۰ دلار ارزیابی شده است.

هدفون جدید که به عنوان یک محصول گیمینگ معرفی شده است، حالت بازی اختصاصی را ارائه می‌دهد که تأخیر را تا ۴۰ میلی ثانیه کاهش می‌دهد. بیشتر هدفون‌ها معمولاً تأخیر را تا حدود ۸۰ میلی ثانیه کاهش می‌دهند، اما معمولاً کمتر از ۱۰۰ میلی ثانیه است، بنابراین زمان بازی باید هماهنگی بسیار بیشتری با تصاویر داشته باشند. هدفون جدید ذکر شده همچنین دارای حالت موسیقی و کنترل‌های لمسی چند کاره هستند.

از دیگر ویژگی‌های هدفون pTron Bassbuds Epic TWS می‌توان به بلوتوث ۵.۳، کابل شارژ USB Type-C که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و فقط در عرض یک ساعت و نیم کیس را به صورت کامل شارژ می‌کند، هدفون‌ها نیز فقط در عرض یک ساعت شارژ می‌شوند. هدفون بی‌سیم ذکر شده دارای یک میکروفون دوگانه با فناوری TruTalk ENC برای برقراری تماس‌های واضح‌تر است.

کد خبر 633108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.