رئال مادرید وارد رقابت جذب بلینگام شد

هافبک انگلیسی تیم دورتموند در رادار رئال مادرید قرار گرفته و احتمالا راهی این تیم خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نقل از آ.اس، رئال مادرید پیشنهادی بیش از ۱۰۰ میلیون یورو (۸۸.۵ میلیون پوند) را برای جذب جود بلینگام، ستاره بروسیای دورتموند، ارائه کرده است و امید دارد که در به‌خدمت گرفتن این بازیکن موفق شود.

انتظار می‌رود بلینگام، بازیکن ۱۹ساله دورتموند، پس از درخشش در مسابقات باشگاهی و همین‌طور مسابقات ملی در تیم ملی انگلیس، به‌ویژه در جام‌جهانی به یکی از هدف‌های اصلی باشگاه‌های بزرگ اروپایی در پنجره نقل و انتقالات تبدیل شود.

بلینگام که در سال ۲۰۲۰ بیرمنگام سیتی را به مقصد دورتموند ترک کرد، نمایش درخشانی در تیم آلمانی داشته و در ۱۱۲ بازی برای زنبورها موفق به زدن ۱۹ گل و ثبت ۲۱ پاس گل شده است. این جوان بااستعداد همچنین در جام‌جهانی ۲۰۲۲ برای کشورش خوش درخشید و اولین گل ملی خود برای تیم بزرگسالان انگلیس را در پیروزی شش بر دو مقابل ایران در مرحله گروهی به‌ثمر رساند.

هافبک انگلیسی تا ژوئن ۲۰۲۵ با دورتموند قرارداد دارد، اما گمان می‌رود که باشگاه آلمانی با توجه به علاقه تیم‌هایی مانند رئال مادرید، لیورپول، منچستریونایتد، منچسترسیتی و پاری سن‌ژرمن کار سختی برای حفظ او داشته باشد.

باشگاه لیورپول در ماه‌های اخیر به‌شدت با پیشنهادهای وسوسه‌انگیز به‌دنبال جذب بلینگام بوده است، اما گزارش‌های جدید حاکی از آن است که قرمزها اکنون احساس می‌کنند در رقابت برای جذب او از رئال مادرید عقب افتاده‌اند. در همین حال، گفته می‌شود که لوس بلانکوس از جذب بلینگام به سانتیاگو برنابئو مطمئن است و کارلو آنچلوتی امیدوار است که این جوان بتواند خرید بعدی کهکشانی‌ها باشد.

قهرمان فعلی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا مطمئن است که می‌تواند مذاکره برای انتقال این بازیکن را در ژانویه تسریع بخشد. رئال مادرید خرید بلینگام را یکی از اولویت‌های اصلی خود در نظر گرفته و امیدوار است که رابطه بین فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه، و هانس یواخیم واتزکه، مدیرعامل دورتموند، بتواند به نهایی شدن این قرارداد کمک کند.
دور از انتظار نیست که با نزدیک شدن به سال‌های پایانی بازی کردن دو ستاره خط میانی رئال مادرید، لوکا مودریچ ۳۷ساله و تونی کروس ۳۲ساله، پرز حداقل یک هافبک مطرح را در سال ۲۰۲۳ به خدمت بگیرد. اگر غول‌های اسپانیایی در جذب بلینگام شکست بخورند، مانوئل لوکاتلی، هافبک یوونتوس، به‌عنوان یک جایگزین بالقوه می‌تواند جایگزین مناسبی باشد. البته انزو فرناندز از بنفیکا نیز در رادار آن‌هاست.

بلینگام قرار است در سال جدید با دورتموند درباره آینده بلندمدت خود با دورتموند صحبت کند، در حالی که باشگاه آلمانی هنوز امیدوار به حفظ بازیکن خود است. ستاره تیم ملی انگلیس قرار است با دیگر هم‌تیمی‌هایش در دورتموند برای انجام تمرینات در ماربلا در ابتدای سال ۲۰۲۳ پیش از بازگشت به مسابقات در ۲۲ ژانویه و بازی در لیگ مقابل آگسبورگ همراه شود.

کد خبر 630664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.