به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید چلندری با اشاره به بروز برخی مشکلات برای رانندگان تاکسی فرودگاه حضرت امام (ره) اظهار کرد: در بازدید معاون دادستانی از فرودگاه امام (ره) مشکلات رانندگان تاکسی فرودگاه امام مورد بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: بر این اساس با دستور معاون دادستانی، مکانی در شعاع ۸۰۰ متری فرودگاه امام مشخص شده است تا رانندگان تاکسی اینترنتی تپسی و اسنپ از آن برای سرویسدهی به مسافران استفاده کنند.
وی با بیان اینکه "با شرکتهای مذکور جلسه هماهنگی نهایی را طی هفته جاری برگزار میکنیم"، افزود: نظر شهر فرودگاهی امام (ره) هم همین بود که مکانی برای رانندگان تاکسیهای اینترنتی تپسی و اسنپ مشخص شود تا مانع فعالیت رانندگان تاکسی فرودگاه نشوند که ساعتها در نوبت برای انجام یک سرویس هستند.
سرپرست شهر فرودگاهی امام همچنین با یادآوری اینکه نرمافزار تاکسی فرودگاه امام توسط یک شرکت دانشبنیان ایرانی طراحی شده است، اضافه کرد: فرودگاه امام، اولین فرودگاه کشور است که به چنین نرمافزاری مجهز میشود؛ این نرمافزار از اپ تپسی و اسنپ کارایی بیشتری داشته و بسیار کاربردی است.
چلندری بیان کرد: مسافران در زمان ورود به سالن فرودگاه امام (ره) میتوانند این نرمافزار کاربردی را روی تلفنهای همراه خود نصب و از خدمات آن استفاده کنند.
به گزارش ایمنا، این اقدام برای جلوگیری از ورود رانندگان اسنپ و تپسی به اطراف محوطه فرودگاه امام در نظر گرفته شده است، زیرا بسیاری از رانندگان فرودگاه امام ساعتها برای سرویس دهی به مسافران منتظر میماندند. با این اقدام سرویس دهی به مسافران فرودگاه امام خمینی با استفاده از نرم افزار ویژه این فرودگاه انجام خواهد شد تا مشکل رانندگان فرودگاه برطرف شود.
نظر شما