گوشی هوشمند Nubia Z50 در چین عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی هوشمند Nubia Z50 با قیمت پایه ۴۳۰ دلار در چین عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی هوشمند Nubia Z50 که اخیراً در چین عرضه شده است در چندین نسخه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. مدل پایه این محصول با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۴۳۰ دلار، نسخه دوم با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۴۸۷ دلار، نسخه سوم با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۵۳۰ دلار و نسخه چهارم با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۵۷۳ دلار وارد بازار می‎‌شود. مدل رده‌بالای این محصول نیز با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۸۵۹ دلار عرضه می‎‌شود.

گوشی هوشمند Nubia Z50 در سه رنگ سفید، مشکی و سبز موجود است، این محصول دارای نمایشگر خمیده ۶.۶۷ اینچی +AMOLED Full HD با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است. گوشی ذکر شده به تراشه کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 مجهز شده است که با رم LPDDR5x و حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 همراه می‌شود. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۸۰ وات نیز بهره می‌برد.

یک دوربین دوگانه در پنل پشتی گوشی Nubia Z50 تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی Sony IMX787 با پشتیبانی از فناوری OIS و دوربین تشخیص عمق ۵۰ مگاپیکسلی می‌شود. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی روی نمایشگر این محصول قرار گرفته شده است. گوشی Nubia Z50 با استفاده از رابط کاربری MyOS 13 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‏‌شود.

کد خبر 628113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.