۱۶ اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهرکرد اضافه می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: امسال ۱۶ دستگاه اتوبوس جدید با بودجه‌ای حدود ۲۱ میلیارد تومان به ناوگان حمل‌ونقل عمومی این شهر اضافه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _دوشنبه بیست‌وهشتم آذر_ در آئین تجلیل از رانندگان سازمان مدیریت حمل‌ونقل، بار و مسافر شهرداری شهرکرد در محل این سازمان، اظهار کرد: امسال ۱۶ دستگاه اتوبوس جدید با اعتباری حدود ۲۱ میلیارد تومان به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهرکرد اضافه می‌شود که پنج دستگاه از این اتوبوس‌ها به مناسبت روز حمل‌ونقل فعال شد.

وی با بیان اینکه تا پایان دی‌ماه ۱۱ اتوبوس دیگر نیز به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر اضافه خواهد شد، افزود: روند نوسازی این ناوگان حمل‌ونقل شهری مرکز استان در حال انجام است، البته یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان با مصوبه شورای اسلامی شهر برای خرید هریک از اتوبوس‌های جدید تخصیص یافت که قیمت هر یک از این اتوبوس‌ها حدود پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است و مابقی مبلغ از اعتبارات دولتی پرداخت شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد تصریح کرد: در حال حاضر ۱۳۸ دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهرکرد مشغول به فعالیت است و سال گذشته نیز ۱۳ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل شهری اضافه شد، همچنین برای امسال ۳۰ دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است که تاکنون نوسازی تعدادی از آن‌ها به اتمام رسیده است.

وی تاکید کرد: ۱۰ دستگاه اتوبوس جدید نیز از محل مصوبات سفر رئیس‌جمهور به شهرکرد، مصوب شده است که به شهرداری شهرکرد تحویل داده شود و پیگیر تحویل این اتوبوس‌ها و خودروهای آتش‌نشانی هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: ۲۰۰ نفر از رانندگان سازمان مدیریت حمل‌ونقل، بار و مسافر شهرداری شهرکرد تجلیل شدند، البته تکریم و احترام شهروندان نیز مورد تاکید مدیریت شهری است.

 ۱۶ اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهرکرد اضافه می‌شود

کد خبر 627694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.