به گزارش خبرنگار ایمنا، میقانی، دبیر ستاد دائمی اربعین سازمان راهداری حملونقل جادهای کشور در حاشیه بازدید از پایانه کاوه اظهار کرد: ارزیابی عملکرد پایانههای مسافربری شهرداری اصفهان و اداره کل راهداری در ایام اربعین بسیار مطلوب بوده و مشکلات زائران در ایام سفر اربعین از شرکتهای مسافربری و رانندگان جهت برنامهریزی در سالهای آینده بررسی خواهد شد.
وی همچنین از نمازخانهها و مجموعه خدمات مستقر در پایانه، هتل، رستوران و استراحتگاه رانندگان، فعالیتهای پایانه و خدماتی که به مسافران و رانندگان و انبار توشهی مسافر برخی از شرکتها بازدید کرد و از نزدیک از مشکلات آنها مطلع شد.
سالک، معاون دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای کشور پایانه مسافربری کاوه را یکی از پایانههای نمونه در سطح کشور معرفی کرد که در ایام اربعین طبق گزارشهای آماری سفر و در ارزیابی سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای در سطح مطلوبی از همکاری در کل کشور را دارا بوده است.
وی کیفیت خدمات شهرداری و سازمان پایانههای مسافربری شهرداری اصفهان را در این بازدید سرزده به صورت میدانی مشاهده کرد و ابتکار عمل تجمیع دفتر انجمن صنفی رانندگان و انجمن صنفی شرکتهای مسافربری را در کنار دفتر نمایندگی نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای در پایانه کاوه در سطح کشور نمونه مطرح کرد.
به گفته معاون دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای کشور، این اقدامات جهت رفع رسیدگی به مشکلات و تسهیل در امور سفر، مسافران و گردشگران بسیار مؤثر است و رضایت رانندگان با توجه به ایجاد دفتر انجمن صنفی رانندگان در پایانه مسافربری کاوه را قابل توجه است. این رویداد مهم، نقطه عطف تعامل بین سازمان پایانهها و اداره کل راهداری و حمل و نقل است.
در این دیدار ابوالفضل توکلی ضمن معرفی پایانهها و فعالیت و اقدامات مؤثر در پایانه کاوه اظهار کرد: تعامل و همکاری خوب میان سازمان پایانهها و اداره کل حمل و نقل جادهای استان توانسته در تسهیل و افزایش کیفیت در خدمات به مسافرین نقش بسزایی داشته باشد.
نظر شما