آشوبگران به دنبال آسیب زدن به کسب‌وکار مردم هستند

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور گفت: فراجا تکیه گاه مردم و بازاریان است و هرگز اجازه نخواهد داد که آشوبگران به اهداف خود مبنی بر آسیب زدن به کسب‌وکار مردم دست یابند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار قاسم رضایی امروز _پنج‌شنبه بیست و ششم آبان‌ماه_ در دیدار مسئولان، رؤسای اتحادیه‌ها و هیئت امنای بازار تهران که در سرکلانتری هفتم تهران بزرگ انجام شد، با گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت، اظهار کرد: برای فرماندهی معظم کل قوا، امام خامنه‌ای (مدظله) آرزوی طول عمر توأم با صحت و سلامتی روزافزون را داریم.

وی ادامه داد: از مسئولان بازار تهران در خنثی. سازی توطئه‌های دشمنان در به آشوب کشیدن بازار و لطمه به کسب و کار مردم، تشکر می‌کنم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: گزارشی روز گذشته دریافت شد، مبنی بر اینکه عده از آشوبگران به دنبال ناامن کردن فضای کسب و کار مردم بودند که با اقدامات مناسب اطلاعاتی تعدادی از آنها دستگیر شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این اقدام آشوبگران برای عده‌ای آثار روانی منفی داشته و در کسب و کارها خلل وارد شده است، افزود: مجموعه فراجا تکیه گاه مردم و بازاریان است و هرگز اجازه نخواهد داد که آشوبگران به اهداف خود مبنی بر آسیب به کسب و کار مردم دست یابند و از روز گذشته نیروهای پلیس و بسیج برای تأمین امنیت در کنار مردم قرار دارند.

کد خبر 620045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.