آخرین وضعیت افتتاح متروی پرند

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت افتتاح متروی پرند، گفت: تکمیل و ساخت ایستگاه‌های جدید مترو نیازمند تزریق مالی است.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین آقامیری اظهار کرد: با اشاره به وعده شهردار تهران در مورد افتتاح ۱۳ ایستگاه مترو تا پایان سال جاری، افزود: شرکت مترو مشکلی در ساخت و افتتاح ایستگاه‌های جدید ندارد و تنها باید تزریق مالی صورت گیرد تا پیمانکاران بتوانند با پشتوانه مالی، کار را پیش ببرند.

وی با تاکید بر اینکه معاونت مالی شهرداری تهران باید تلاش کند تا پشتوانه مالی خوبی از مترو انجام شود که ۱۳ ایستگاه تا پایان سال و بنا بر وعده شهردار تهران افتتاح شود، در مورد کمبود مالی شهرداری تهران، گفت: شهرداری مصوبات خوبی از شورای اسلامی شهر گرفته است و می‌تواند با اجرایی کردن آنها مشکلات مالی پروژه‌ها را مرتفع کند.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در مورد وضعیت متروی پرند نیز تشریح کرد: پیمانکار در حال انجام وظایف خود است؛ اما تا پایان سال وعده افتتاح یک خط متروی پرند داده شده است، این در حالی است که باید تلاش کنیم هر چه زودتر ساخت خط دوم نیز آغاز شود؛ چرا که در صورت عدم ساخت خط دوم متروی پرند شاهد سرفاصله‌های ۷۰ تا ۸۰ دقیقه در این خط خواهیم بود.

منبع ایسنا

کد خبر 618407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.