برگزاری کمیته پیشران محیط زیست، بازنگری برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان از برگزاری کمیته پیشران محیط زیست و خدمات شهری و بازنگری برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵ خبر داد.

به گزارش ایمنا، مهدی آصالح اظهار کرد: در راستای مشارکت حداکثری ذی‌نفعان برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵ و افزایش همگرایی در مجموعه شهرداری، مجموعه جلسات بازنگری برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵ در قالب سه کمیته اصلی (پیشران، پشتیبان و تخصصی) برنامه‌ریزی شده است که دومین جلسه آن با عنوان «کمیته پیشران محیط زیست و خدمات شهری» امروز _سه‌شنبه دهم آبان‌ماه_ برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: به منظور برگزاری هرچه بهتر کمیته پیشران محیط زیست و خدمات شهری، چهار کارگروه تخصصی «ایمنی و بحران»، «زیباسازی»، «محیط زیست» و «ساماندهی مشاغل» در نظر گرفته شده است که در این خصوص از تمام ذی‌نفعان مرتبط از جمله مدیران مناطق، مدیران عامل سازمان‌های وابسته، مدیران حوزه خدمات شهری و صاحب‌نظران، خبرگان و کارشناسان مورد صلاحدید این حوزه دعوت به عمل آمده است.

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان تصریح کرد: یکی از ورودی‌های مطرح شده در این جلسه نتایج حاصل از تحلیل مضامین اسناد فرادست و پشتیبان، نتایج تحلیل محیطی شهر و شهرداری اصفهان، نظرات گسترده دریافت شده از شهروندان و نیز مدیران شهر و شهرداری و خبرگان دانشگاهی است.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با به‌کارگیری روش تحلیل لایه‌ای علت‌ها، شبکه مسائل شهری در حوزه محیط زیست و خدمات شهری تدقیق و تکمیل شود و علت‌ها و راهکارهای اجرایی در جهت رفع مسائل شناسایی شود؛ خروجی این جلسه بر حسب سطح به عنوان ورودی در تکمیل و تدقیق هر یک از ارکان برنامه راهبردی ۱۴۰۵ (هدف کلان، هدف خرد و راهبرد) مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد خبر 616080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.