عباس بیگی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در ادامه بازطراحی پرتالهای سازمانی و با هماهنگی انجام شده میان کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی، این پرتالها پس از تکمیل محتوای مورد نیاز به بهرهبرداری رسید.
وی افزود: به دلیل وجود مشکلات فنی در پرتالهای قبلی، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات بر آن شد تا با فراهم کردن زیرساختهای نرمافزاری جدید با امکانات بهروز، نسبت به بازطراحی پرتالها اقدام کند.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: این فرآیند با خرید پرتال هوشمند سازمانی و طراحی پرتال خبری شهرداری آغاز شد و تاکنون پرتالهای اصلی شهرداری، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، مدیریت آرامستانها، مدیریت پسماند، آتشنشانی، مدیریت سرمایهگذاری شهرداری، پرتال میز خدمت و پرتال اطلاعرسانی معاملات شهرداری به بهرهبرداری رسیده است.
بیگی با بیان اینکه امکانات نوین و کاربردی این پرتالها از نقاط قوت آن است، تصریح کرد: با توجه به وجود افزونههایی همانند فرمساز و فرآیندساز پیشرفته و اتصال انجام شده با سامانه احراز هویت شهرداری، این امکان فراهم شده است تا بسیاری از خدمات شهرداری و سازمانهای زیرمجموعه که به شهروندان و ارگانها ارائه میشود، الکترونیکی شود.
نظر شما