ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان

پرسپولیس تهران امروز از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس تهران روز پنجشنبه_ بیست‌ویکم مهرماه_ از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان خواهند بود.
شاگردان یحیی گل‌محمدی با لغزش در مقابل تراکتور و سپاهان جایگاه خودشان در صدر جدول را از دست دادند و با توجه به نزدیک بودن امتیازات برای نگه داشتن سه امتیاز خانگی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند.

پستی که تغییر نمی‌کند

علیرضا بیرانوند گلر ملی‌پوش یحیی گل‌محمدی در تمام دیدارهای این فصل پرسپولیس برای این تیم راهی میدان شده است.
با توجه به اینکه نقش علی بیرو در روند نتیجه‌گیری سرخ‌پوشان را نمی‌توان نادیده گرفت بدون تردید عملکرد بی‌نقص این بازیکن در ترکیب پرسپولیس سبب می‌شود در مقابل مس رفسنجان نیز شاهد حضور این بازیکن در چارچوب دروازه باشیم.

زوج‌هایی که جای انتقاد ندارند

قرمزپوشان پایتخت در خط دفاع خودشان با حضور گولسیانی و مرتضی پورعلی‌گنجی حملات زهردار رقبا را خنثی می‌کنند و همین مسئله باعث می‌شود کادر فنی این تیم برای روبه‌رو شدن با مس رفسنجان دست به تغییر در این پست نزند مگر اینکه آمادگی فرشاد فرجی در تمرینات، گل محمدی را مجاب به این کار کند.

مدافعان کناری پرسپولیس در هشت دیدار گذشته علی نعمتی و دانیال اسماعیلی فر بوده‌اند که هر دو بازیکن عملکرد کم نقصی را از خود به‌نمایش گذاشته‌اند و بعید است که در این پست شاهد تغییر باشیم و به نظر می‌رسد که سیامک نعمتی باز هم نیمکت نشین سرخ‌ها باشد.


غافلگیرکننده‌ترین خط قرمزها

یحیی گل محمدی در خط هافبک خودش با حضور میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، سروش رفیعی و محمد عمری به لحاظ بازیکن کمبود مهره ندارد و همین موضوع زمینه ساز تغییرات زیاد این سرمربی در خط میانی شده است.

کادر فنی پرسپولیس در هر رقابت با توجه به عملکرد تیم حریف خط هافبک خودش را دچار تغییراتی می‌کند که بازی با سپاهان نمونه بارز آن است.
با این حال به نظر می‌رسد گل محمدی برای تقابل با نماینده رفسنجان از زوج کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک در پست هافبک‌استفاده کند.
در پست وینگر نیز به احتمال خیلی زیاد باز هم شاهد حضور مهدی ترابی و سعید صادقی در ترکیب اصلی خواهیم بود.


ارتش تک نفره یا زوج خط حمله؟

پرسپولیس تهران در اکثر دیدارهای این فصل از زوج امید عالیشاه و یورگن لوکادیا در خط حمله استفاده کرده است و به جز دیدار با سپاهان که ترجیح کادر فنی استفاده از تک مهاجم بود سایر رقابت‌های این تیم با حضور دو بازیکن در خط حمله بوده است.

با توجه به سبک و سیاق بازی شاگردان محمد ربیعی احتمالاً شاهد این موضوع باشیم یحیی گل محمدی از لوکادیا و مهدی عبدی در خط حمله استفاده کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان:

علیرضا بیرانوند، گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، مهدی ترابی، سعید صادقی، یورگن لوکادیا و مهدی عبدی.

کد خبر 611708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.