احداث رفیوژ میانی در خیابان صغیراصفهانی

رئیس اداره ترافیک منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: احداث رفیوژ میانی خیابان صغیراصفهانی، موجب کاهش چشمگیر تصادفات و ساماندهی ترافیکی این خیابان شده است.

اسماعیل کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ترافیک بعضی از خیابان‌های سطح منطقه سه شهرداری اصفهان، اظهار کرد: براساس مصوبات کمیته فنی شورای حمل‌ونقل معاونت ترافیک طی ماه‌های اخیر نسبت به احداث رفیوژ میانی خیابان‌های کمال‌اسماعیل (حدفاصل چهارراه فردوسی تا خیابان پاسداران) و ابن‌سینا (حد فاصل خیابان دردشت تا چهارراه بابا قاسم) اقدام کرد.

وی افزود: با توجه به گزارش‌های پلیس راهور درخصوص کاهش چشمگیر تصادفات در خیابان‌های کمال‌اسماعیل و ابن‌سینا از روزی دو تا سه مورد به هفته‌ای دو تا سه مورد که بیانگر کاهش ۸۵ درصدی تصادفات در این خیابان‌ها است، اجرای رفیوژ میانی خیابان صغیر اصفهانی در دستور کار قرار گرفت.

رئیس اداره ترافیک منطقه سه شهرداری اصفهان تصریح کرد: این پروژه به طول ۵۰۰ متر از خیابان کمال تا چهارراه عسگریه با هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد و هفتصد میلیون ریال اجرا شد و در ادامه اجرای این طرح تمام گذرگاه‌های عابر پیاده این خیابان در حال ساماندهی و مناسب‌سازی است.

وی افزود: به‌رغم تلاش‌های شهرداری در ساماندهی و احداث رفیوژ میانی خیابان صغیر که منجر به کاهش چشمگیر ترافیک و تصادفات در این خیابان شده است، تخلفات متعددی از جمله پارک دوبل خودرو، پارک مورب خودرو، پارک موتورسیکلت و خودرو در پیاده‌رو و سد معبر وسایل نقلیه در خیابان صغیراصفهانی در حال انجام است که نیاز به اجرای اقدامات و طرح‌های مکمل با همکاری سازمان ساماندهی میادین و مشاغل شهری، پلیس راهور، نیروی انتظامی و صدا و سیما دارد.

کد خبر 611383

برچسب‌ها