توقف صدور و تمدید گذرنامه و «گذر موقت»

رئیس پلیس گذرنامه استان کرمانشاه از توقف صدور و تمدید گذرنامه و توقف صدور «گذر موقت» خبر داد و گفت: از زوار تقاضامندیم در این رابطه به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه نکنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به دلیل افزایش چشمگیر حضور زوار در اربعین امسال و مشکلاتی که به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌ها در آن سوی مرزها برای زوار ایجاد شده، در ستاد اربعین فراجا صدور و تمدید گذرنامه متوقف شده است.

در این باره سرهنگ محمد حیدری با اشاره به اینکه درحال‌حاضر گذر موقت هم برای زوار صادر نمی‌شود، اظهار می‌کند: دفاتر پلیس +۱۰ هم درخواست‌های زوار در این زمینه را پذیرش نمی‌کنند و از زوار درخواست داریم در این زمینه دیگر به این دفاتر مراجعه نداشته باشند.

وی با بیان اینکه روال کار این اداره به حالت قبل برگشته، تصریح می‌کند: درحال‌حاضر تمام تلاش ما صدور و تمدید گذرنامه برای افرادی است که قبلاً درخواست داده‌اند.

رئیس پلیس گذرنامه استان کرمانشاه می‌گوید: برای افرادی که از قبل برای گذرنامه اقدام کرده‌اند، تمام تلاش خود را خواهیم کرد که گذرنامه به موقع به دست آن‌ها برسد و زوار نباید در این زمینه نگران باشند.

زائران اربعین به هیچ وجه به مرزها مراجعه نکنند

با توجه به وضعیت مرزهای ایران رئیس ستاد اربعین کشور نیز امروز در مرز خسروی با اعلام اینکه شرایط امسال عراق با سال‌های قبل مقداری متفاوت است و هوا در این کشور به شدت گرم و ظرفیت‌های آن‌ها در حال تکمیل شدن است، از زائران اربعین خواست به هیچ وجه به مرزها مراجعه نکنند.

وی با بیان اینکه تا به حال دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر زائر از کشور عازم کشور عراق شده‌اند، می‌افزاید: همچنان تاکید و اصرار ما از زائران این است که به هیچ وجه به مرزها مراجعه نکنند.

کد خبر 603921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.