به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی خانه موسیقی ایران، در پی سوالات اعضای محترم خانه موسیقی پیرامون نحوه تمدید کارت عضویت، واحد عضویت خانه طی اطلاعیهای شرایط و نحوه تمدید کارتهای عضویت را اعلام کرد.
در این اطلاعیه آمده است: اعضای محترم خانه موسیقی که اعتبار کارت عضویتشان به اتمام رسیده است میبایست علاوه بر تکمیل پنل کاربری خود در سامانه جامه هنرمندان به نشانی http://iranhmusic.ir/crm تمامی سوابق و مدارک خود را نیز در قسمت آپلود مدارک به شرح ذیل بارگزاری نمایند:
۱- شناسنامه (فقط صفحه اول، درصورتیکه دارای توضیحات است صفحه مربوطه نیز آپلود شود)
۲- کارت ملی
۳- مدارک تحصیلی مرتبط با موسیقی
۴- تأییدیه استاد برای هنرمندان فاقد مدرک تحصیلی مرتبط
۵- بروشور کنسرتها، تقدیرنامهها و کلیه سوابق هنری و اجرایی به صورت مکتوب
۶- کارت صلاحیت تدریس
۷- گواهی از آموزشگاههای موسیقی دارای مجوز مبنی بر تأیید مدت فعالیت تاکنون
۸- مجوزهای اخذ شده از میراث فرهنگی، صنایع دستی و غیره
۹- سایر مدارک مرتبط با موسیقی
چگونگی پرداخت حق عضویت
اعضای محترم پس از آپلود مدارک در سامانه جامع هنرمندان و با اخذ تأییدیه از واحد صدور کارت وارد پنل کاربری خود شده و در فرم بالای صفحه قسمت صورتحساب را انتخاب کرده و برای پرداخت حق عضویت خود به شکل آنلاین اقدام نمایند.
همچنین اعضایی که به هر دلیلی موفق به پرداخت آنلاین نشدند میتوانند مبلغ حق عضویت خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۷۰۱۱۹۹۵۰۲۴۱۷ به نام خانه موسیقی واریز کرده و تصویر مربوطه را به واتساپ خانه موسیقی به شماره ۰۹۳۶۴۱۱۳۱۰۰ ارسال کنند. برای اعضایی که حضوراً مراجعه مینمایند دستگاه کارتخوان نیز در محل خانه موسیقی به عنوان یکی دیگر از راههای پرداخت حق عضویت فراهم است.
لازم به توضیح است، هنرمندانی که برای تشکیل پرونده عضویت اقدام کرده و تاکنون عضویت آنها تأیید یا تکمیل نشده به هیچ عنوان پیش از اعلام واحد عضویت مبلغی را به حساب خانه موسیقی واریز نکنند.
آن دسته از اعضایی که تمدید کارتشان بعد از سهروز کاری انجام نشده موضوع را از طریق تلفن به مدیر اجرایی خانه موسیقی اطلاع دهند. نشانی سامانه جامع هنرمندان خانه موسیقی http://iranhmusic.ir/crm
نظر شما