دریافت بلیت نمایشگاه بین‌المللی مشهد از طریق اپلیکیشن «شهرمن»

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: شهروندان برای ورود به نمایشگاه به جای دریافت بلیت کاغذی می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن «شهرمن» و ورود به قسمت نمایشگاه، بلیت هوشمند خود را با ۲۰ درصد تخفیف دریافت کنند.

مهدی بدیع‌فرخد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص امکان دریافت بلیت ورود به نمایشگاه از بستر اپلیکیشن «شهرمن» اظهار کرد: یکی از سیاست‌های مدیریت شهری هوشمندسازی پرداخت‌ها به‌ویژه در حوزه حمل‌ونقل است به این معنا که شهروندان با استفاده از گوشی تلفن همراه و QR کد ، پرداخت‌های خود را انجام دهند.

وی افزود: در حال حاضر در تلاش هستیم این سیاست را به دیگر بخش‌های شهرداری نیز تعمیم دهیم که یکی از مکان‌های هدف ما نمایشگاه بین‌المللی مشهد است که زیرساخت‌ها و بسترسازی آن از دو ماه گذشته در اپلیکیشن «شهرمن» آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد تصریح کرد: در این راستا شهروندان برای ورود به نمایشگاه به جای دریافت بلیت کاغذی می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن «شهرمن» و ورود به قسمت نمایشگاه بلیت هوشمند خود را با ۲۰ درصد تخفیف و همچنین بدون معطلی در صف تهیه بلیت، دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: نحوه کار بلیت هوشمند به این شکل است که شهروندان باید کد QR تولید شده اپلیکیشن را مقابل گیت‌های ورودی بگیرند و پس از تأیید وارد شوند.

کد خبر 600691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.