محمدحسن مردانی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا، برگزاری هفتگی جلسات گفتوگو با حضور مدیران شهری و خبرنگاران را از برنامههای مهم اداره کل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری اصفهان برشمرد و اظهار کرد: تلاش کردهایم در فضایی صمیمانه بهدور از تعارفهای مرسوم در جلسات اداری و نشستهای خبری، مدیران با آغوش باز پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشند و از دریچه چشم آنها به مشکلات پیشروی شهر بنگرند.
وی با بیان اینکه تاکنون مدیران بیش از ۱۰ منطقه، معاونت و سازمان در این نشستها حضور یافتهاند، تصریح کرد: علاوه بر این نشستها، مجموعهای از تولیدات تصویری با عنوان «در جریان باشیم» به صورت روزانه در حال تولید و پخش است که هر ویدئو، یکی از پروژههای عمرانی، خدماتی و فرهنگی در حال اجرای مناطق و سازمانهای مختلف را در زمانی کوتاه و مؤثر، به شهروندان اصفهانی معرفی میکند.
مردانی با تاکید بر اینکه تاکنون بیش از ۲۰۰ تصویربرداری از پروژههای مختلف شهری انجام گرفته است، اضافه کرد: در حوزه تبلیغات محیطی نیز، مجموعهای از پروژههای مهم و اثرگذار شهری نظیر احداث ایستگاه جدید آتشنشانی در خیابان چهارباغ، پارکینگ زیرسطحی توحید، چهارمین خط اتوبوسهای تندرو، راهاندازی دستگاه پیرولیز پسماند و مجتمع بزرگ خواربار در قالب ۳۰۰ تابلوی تبلیغاتی در مناطق پانزدهگانه شهر، به شهروندان معرفی شده است.
معاون برنامهریزی اداره کل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری اصفهان اجرای تبلیغات محلی در دل مناطق پانزدهگانه را یکی از رویکردهای جدید حوزه روابط عمومی در دوره اخیر برشمرد و خاطرنشان کرد: با تاکید مدیریت شهری بر نگاه محلهمحوری، مجموعهای از پروژههای در حال اجرا در محلههای مختلف در قالب تبلیغات محیطی پیش چشم ساکنان مناطق مختلف قرار خواهد گرفت که این اقدام در خصوص منطقه سه شهرداری اصفهان در هفته جاری انجام میشود.
مردانی، بهرهگیری از قالبهای نمایشی برای اطلاعرسانی پروژهها و اقدامات شهری را یکی از ایدههای خلاق پیشرو دانست و تاکید کرد: در روزهای آینده به کمک هنرمندان عرصه نمایش، به میادین و چهارراههای اصلی شهر میآییم و با بهرهگیری از فرمهای جذاب نمایشی، به اطلاعرسانی مهمترین رخدادهای مدیریت شهری به شهروندان خواهیم پرداخت که این اتفاق در نوع خود، خلاقانه و قابل تأمل است.
وی برگزاری نشستهای سوژهیابی با حضور نمایندگان مناطق پانزدهگانه و سازمانها و مناطق مختلف شهرداری را یکی از برنامههای مؤثر حوزه روابط عمومی برشمرد و خاطرنشان کرد: این جلسات هر ماه به تفکیک معاونتهای مختلف برگزار و پس از جمعبندی رخدادها، پروژهها و برنامههای در دست اجرا در هر حوزه، در قالب بستهای پیشنهادی برای تمام رسانهها ارسال میشود تا در تولید اخبار و گزارشهای مختلف، مورد بهرهبرداری قرار بگیرد.
معاون برنامهریزی ادارهکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری اصفهان از آغاز فصل جدیدی از فعالیتهای رسانهای در مدیریت شهری اصفهان خبر داد و گفت: پس از تشکیل جلسات متعدد کارشناسی و انجام تلاشی چندماهه، شرح وظایف و حوزه عملکردی مسئولان ارتباطات در مناطق پانزدهگانه شهرداری مورد بازبینی قرار گرفته است و آئیننامه جدیدی که فعالیتهای آنها را به درستی تبیین میکند، تدوین شده است که بهزودی ابلاغ خواهد شد.
نظر شما