به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاعرسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سعید حقیقی اظهار کرد: مرکز ارتباطات مردمی ریاستجمهوری به دستگاههای اجرایی کشور دستوری مبنی بر تشکیل کارگروه «صدای مردم» اعلام کرده است.
وی افزود: این کارگروه، نظراتی که آحاد مردم از طریق صدای مردم شماره ۱۱۱ به دولت منعکس میکنند یا از طرق سیستم صامد که سیستم رسیدگی به شکایات است، ثبت میشود را با توجه به فراوانی این مسائل و مشکلات بررسی میکند.
مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: موضوع اصلی در کارگروه صدای مردم ورود دستگاهها با نگاه حل مسئله است و برای پیشبرد آن کار تشکیلاتی و مناسب لازم است، صورت گیرد.
حقیقی تأکید کرد: موارد خاص یا بعضی مشکلات فراگیر در این کارگروه مطرح میشود و اقدامات قانونی و لازم برای رفع نگرانیها و دغدغههای مردم صورت میگیرد و چنانچه نیاز به طرح موضوع در کمیته امور خاص باشد، به این کمیته ارجاع داده میشود یا اگر نیاز شود به صورت موردی به ریاست عالی بنیاد گزارش میشود.
در ادامه این نشست اعضای کارگروه صدای مردم نقطه نظرات خود درباره ارتقای کارگروه و گردش کار فعالیتهای آن را بیان داشتند.
این کارگروه با حضور سعید حقیقی، مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی و پاسخگویی به شکایات، عباس زارعنژاد، مشاور و مدیرکل حوزه ریاست، محمود پاکدل، معاون تعاون و امور اجتماعی، عبدالرضا عباسپور، معاون بهداشت و درمان و محمدحسن علینقیانافجهای، مدیرکل مراجعات و پاسخگویی به ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل شد.
نظر شما