بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح شهیدقربانی تا پایان مهرماه

معاون فنی و عمرانی شهردار اهواز با اشاره به بهره‌برداری از پروژه تقاطع غیرهمسطح شهیدقربانی تا پایان مهرماه سال جاری، گفت: رمپ شمالی این پروژه که در سمت منطقه امانیه قرار دارد، در مرحله انجام عملیات خاک‌ریزی است و تا نیمه شهریورماه به اتمام می‌رسد.

پرویز حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با تلاش‌های صورت‌گرفته، عملیات سگمنت‌گذاری و نصب قرنیزهای مسیر جنوب به شمال تقاطع غیرهمسطح شهید قربانی به پایان رسیده است و عملیات اتصال به رمپ نیز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه رمپ شمالی تقاطع غیرهمسطح شهید قربانی که در سمت منطقه امانیه قرار دارد، در مرحله انجام عملیات خاک‌ریزی است و تا نیمه شهریورماه به اتمام می‌رسد و آماده آسفالت خواهد شد، افزود: جهت سرعت بخشیدن به عملیات در رمپ جنوبی پروژه، روش کار را از خاک به «راک‌فیل» تبدیل کرده‌ایم تا پروژه سریع‌تر به بهره برداری برسد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز ادامه داد: در حال انتخاب پیمانکار برای انجام عملیات روشنایی مسیر جنوب به شمال هستیم تا با روشن‌سازی این مسیر از بیستم شهریورماه عملیات آسفالت آن آغاز شود.

وی تاکید کرد: برای تکمیل مسیر شمال به جنوب یعنی از منطقه امانیه به سمت گلستان، نیازمند ۶۰ سگمنت هستیم که از این تعداد ۳۲ سگمنت آن باید تولید شود؛ اگر مشکلی ایجاد نشود تا قبل از پایان مهرماه با اجرای عملیات آسفالت و روشن‌سازی، این مسیر را نیز به بهره‌برداری رسانیم.

حسینی تصریح کرد: با توجه به اهمیت مسیر شمال به جنوب و برعکس، تمام توان خود را برای بهره‌برداری هرچه سریع‌تر این مسیر به‌کار گرفته‌ایم با این حال برای تکمیل دو مسیر چپ‌گرد در این تقاطع نیز تلاش می‌کنیم که تا پایان آذرماه این دو مسیر نیز به اتمام برسد و به‌طورکلی در دهه فجر مجموعه این تقاطع تکمیل و جمع‌آوری کارگاه صورت گیرد.

کد خبر 597925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.