بدل اصفهانی رونالدو مجری برنامه ضربه آزاد شد!+عکس

شنیده می‌شود چهارمین بدل رونالدو که اهل اصفهان است و شباهت زیادی به کریستیانو دارد، بخشی از برنامه «ضربه آزاد» را که یکشنبه‌شب‌ها در شبکه اصفهان پخش می‌شود، اجرا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از بیوار عبدالله بدل عراقی رونالدو، ساسان زمانه گلر سابق تیم‌های پایه استقلال و رضا علیرضالو بدل اهل تهرانی کریستیانو، حالا فرد دیگری به جمع افراد مشابه این ستاره پرتغالی فوتبال جهان پیدا شده است. «داوود محمودی» که در رده‌های پایه ذوب‌آهن بازی کرده و به نوعی هوادار سبزپوشان اصفهانی است، شباهت جالب توجهی با رونالدو دارد و تا این لحظه چهارمین بدل او در جهان به حساب می‌آید.

نکته جالب ماجرا این است که محمودی یا بدل اصفهانی رونالدو، برای اجرا در برنامه «ضربه آزاد» که در شبکه تلویزیونی اصفهان و یکشنبه‌شب‌ها پخش می‌شود، انتخاب شده و فرداشب آیتمی از این برنامه را اجرا خواهد کرد. این آیتم که روز جمعه و همزمان با بازی ذوب‌آهن و تراکتور ضبط شده، حول عملکرد دیدار گاندوهای اصفهانی در هفته دوم لیگ برتر است و بدل اصفهانی رونالدو با اجرای خود، مسابقه شاگردان تارتار را در مکانی همراه با هواداران ذوب‌آهن تماشا می‌کند.

از سوی دیگر از عوامل برنامه ضربه آزاد شنیده می‌شود که وی به زودی آیتم‌های دیگری را به صورت زنده و روی آنتن شبکه اصفهان اجرا خواهد کرد.

پرسش مهمی که درخصوص فرد شبیه به رونالدو در شبکه اصفهان مطرح می‌شود، این است که مشخص نیست آیا داوود محمودی برای جذب مخاطب بیشتر به برنامه ضربه آزاد آمده و عوامل این برنامه برای رهایی از کمبود بیننده دست به این اقدام زده‌اند یا فرد مذکور، توانایی و سابقه اجرا برنامه‌های تلویزیونی دارد که بعید است مورد دوم صحت داشته باشد.

بدل اصفهانی رونالدو مجری برنامه ضربه آزاد شد!+عکس

کد خبر 597919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.