سیاوش محمودی در گفتوگو را خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با مسدود شدن پل فولاد حجم زیادی از ترافیک در جاده ساحلی به ویژه بعد از پل پنجم ایجاد شد و اگر تصمیمی منطقی در این زمینه گرفته نمیشد تا پایان عملیات بازسازی این پل همچنان شاهد ترافیک شدید بودیم.
وی افزود: سالها یک مسیر کندروی نیمهکاره در همین فاصله وجود داشت با ابتکار به عمل آمده مقرر شد این کندرو تکمیل و به بهرهبرداری برسد تا از حجم ترافیک در این مسیر کاسته شود.
رئیس شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: با تلاش شهرداری اهواز و سازمان عمران در حداقل زمان ممکن عملیات تسطیح، زیرسازی و آسفالت به میزان ۸۵۰۰ متر مربع با هزینهای حدود هشت میلیارد تومان انجام شد و به بهرهبرداری رسید.
وی تاکید کرد: با بهرهبرداری از این مسیر یک خط جدید از میدان قوری به پل پنجم ایجاد شد و مسیر سابق آن در جهت عکس در حال استفاده است که موجب تسهیل در تردد شهروندان شده است.
نظر شما