سیل‌بندهای یک و چهار یزد تقویت شد

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد با اشاره به نخاله‌برداری از سیل‌بندهای این کلان‌شهر، گفت: سیل‌بندهای یک و چهار یزد تقویت شده است‌.

محمدعلی سلمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به هشدار مدیریت بحران استان یزد به تمام دستگاه‌های استان مبنی بر احتمال وقوع سیل، شهرداری یزد اقدامات گسترده‌ای را در راستای مقابله با سیل آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: از دو ماه قبل در استان یزد، شهرداری یزد به‌صورت ویژه کار بر روی سیل‌بندها و بهبود وضعیت آنها را انجام داد و عملیات اجرایی آن با حداکثر ظرفیت در حال انجام است.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد خاطرنشان کرد: در حال حاضر پس از رفع نقص‌های موجود در سیل‌بندهای اطراف شهر، افزایش ظرفیت دو سیل‌بند یک و چهار و همچنین سیل‌بند قرار گرفته در کنار سیل‌بند شماره چهار، با نخاله‌برداری و تقویت سیل‌بند در حال انجام است.

وی تصریح کرد: از دیگر اقداماتی که در حال حاضر برای مقابله با سیل در حال انجام است، عملیات خاکریزی برای هدایت روان آب‌ها و جلوگیری از ورود آن به داخل مناطق شهری است.

سلمانی گفت: شهرداری یزد در طول چند روز گذشته با جدیت در حال انجام فعالیت در این حوزه بوده است و تا زمان پایان وضعیت بحرانی نیز با آمادگی تمام به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

کد خبر 591359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.