افزایش ابر و رگبار پراکنده در سطح استان اصفهان

خبرگزاری ایمنا‌: کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای اصفهان گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی موجی ناپایدار از روی استان در حال عبور است که این موج افزایش ابر و رگبار پراکنده را در سطح استان به دنبال خواهد داشت.

به گزارش ایمنا‌، کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای اصفهان گفت: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی برای امروز و فردا بیانگر عبور یک موج ناپایدار از روی استان است لذا شرایط برای افزایش ابر و رگبار پراکنده به ویژه در مناطق جنوب و غرب استان فراهم است که این وضعیت در بخشهای جنوب و غرب همراه با رعد و برق می‌باشد.
میترا سیدان‌ افزود: دما در ۲۴ ساعت آینده بین ۳ تا ۴ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد ولی در اواخر هفته افزایش محسوس دما را شاهد هستیم؛ همچنین در اوایل هفته‌ی آینده ناپایداری هوا را در سطح استان خواهیم داشت.
وی تصریح کرد: امروز، دمای شهرستان اصفهان در گرمترین‌ ساعات روز به ۲۰ درجه‌ی سانتیگراد و در خنکترین‌ ساعات به ۵ درجه خواهد رسید.
کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای اصفهان خاطرنشان کرد: گرمترین‌ نقطه در استان اصفهان، خوروبیابانک با دمای ۲۷ درجه و خنکترین‌ نقطه، چادگان با دمای ۵ درجه‌ی سانتیگراد زیر صفر پیش‌بینی می‌شود.
سیدان اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارش مربوط به شهرستان خوانسار با ۲/۱۰ میلیمتر بارش گزارش شده است.
/۲۶

کد خبر 59086

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.