امید علیاصغریثانی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای بهبود و تسهیل فرایند خدمترسانی به شهروندان، فرایند الکترونیکی صدور گواهی تعمیرات غیراساسی و عدم خلاف روی سامانه شهروندسپاری قرار گرفت و شهروندان میتوانند بهصورت آنلاین درخواست خود را در سامانه ثبت کنند.
وی با بیان اینکه پیادهسازی این فرایندها در راستای تحقق درخواست مدیریت شهری در راستای الکترونیکی شدن تمام درخواستها و خدمات واحد شهرسازی است، افزود: بخشی از مراجعات شهروندان به مناطق جهت ثبت و پیگیری این دو درخواست بوده است که انجام این موضوع میتواند گام مهم و مؤثری در راستای کاهش مراجعات حضوری شهروندان به شهرداری مناطق باشد.
مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: فرایند الکترونیکی شدن گواهی تعمیرات غیراساسی و عدم خلاف اجرایی شد و در سامانههای «اصفهان من» به نشانی My.isfahan.ir و «اصفهان نما» در اختیار شهروندان شهر اصفهان قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: شهروندان میتوانند با ورود به سامانه غیرحضوری و تکمیل و بارگذاری مدارک اعلام شده، گام به گام فرایند از پیش تعریف شده را طی کنند تا ثبت درخواست خدمات به درستی انجام شود.
علیاصغریثانی با بیان اینکه همکاران در مناطق شهرداری پس از ثبت درخواست مالک، نسبت به تعیین تکلیف و بررسی آن اقدام خواهند کرد، گفت: این امر گامی بزرگ در راستای تسریع در ارائه خدمات به شهروندان است و معاونت شهرسازی و معماری حداکثر تلاش خود را در راستای الکترونیکی شدن درخواستها خواهد کرد.
نظر شما