به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، «حجت مؤمنی» اظهار کرد: با هدف تکریم شهروندان و اطلاعرسانی بروز حوادث احتمالی شبکه، متخصصان این شرکت با اجرای برنامهای فشرده، اقدام به جمعآوری و ثبت دادههای مربوط به مشترکان کرده و با طراحی و راهاندازی سامانهای هوشمند، از این پس در صورت وقوع هرگونه حادثهای که منجر به قطع برق در سطح شبکه فشار متوسط شهر تهران شود، مراتب از طریق پیامک به اطلاع مشترکان ساکن در محدوده وقوع حادثه، خواهد رسید.
وی ادامه داد: این طرح نوآورانه که برای نخستینبار در کشور در حوزه برق پایتخت، اجرایی شده است با آگاهسازی مشترکان از علت بروز خاموشی و اعلام حضور گروههای فنی در محل بهمنظور رفع عیب رخداده، توانسته است تا حد قابلتوجهی تماسهای تلفنی را با مرکز پاسخگویی این شرکت، کاهش و میزان رضایتمندی مشترکان را افزایش دهد.
سرپرست امور هماهنگی و نظارت بر فوریتهای برق شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ خاطرنشان کرد: سامانه مزبور بهمنظور افزایش تعامل با شهروندان بهصورت دوسویه طراحی شده به این معنی که شهروندان علاوه بر دریافت پیامک، قادر به پاسخگویی به پیامکهای ارسالی نیز هستند و از این طریق امکان تغییر در اطلاعات پایگاهدادههای مشترکان، اصلاح شمارههای تلفن همراه و ارزیابی رضایت مشترکان فراهم شده است.
مؤمنی گفت: پیامک ارسالی حاوی لینکی است که از طریق آن، مشترکان میتوانند با دریافت و نصب نرمافزار «برق من» از اطلاعات بیشتر و خدمات گسترده غیرحضوری در حوزه برق بهرهمند شوند.
نظر شما