سیزده‌به در، آسمان به رنگ آبی است/ منتظر کاهش محسوس دما باشید

خبرگزاری ایمنا‌: کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای اصفهان گفت: برای روز سیزده‌به در، آسمانی صاف تا قسمتی ابری در برخی ساعات افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایمنا‌، کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای اصفهان گفت: امروز سامانه‌ای بارشی بر روی استان فعال است؛ از این رو رگبار باران و در ارتفاعات رگبار برف همراه با وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود؛ احتمال وقوع رعد و برق و بارش تگرگ نیز وجود دارد.
ساناز‌ جعفری با بیان اینکه در نواحی غربی، جنوبی و شرقی استان، شدت بارش بیشتر است، افزود: به دلیل شدت بارش در مناطق مذکور، آبگرفتگی معابر عمومی دور از انتظار نیست.
وی با اشاره به اینکه دما در ۲۴ ساعت آینده ۱ تا ۲ درجه کاهش می‌یابد، تصریح کرد: از فردا به تدریج از میزان بارش کاسته می‌شود و به همراه خروج این سامانه، وزش باد شدید و کاهش محسوس دما بین ۴ تا ۶ درجه‌ی سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
جعفری تاکید کرد: برای روز سیزدهم فروردین نیز آسمانی صاف تا قسمتی ابری در برخی ساعات افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: امروز، دمای شهرستان اصفهان در گرمترین‌ ساعات روز به ۲۱ درجه‌ی سانتیگراد و در سردترین‌ ساعات به ۴ درجه خواهد رسید.
این کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای اصفهان اظهار داشت: گرمترین‌ شهرستان در استان اصفهان، خورو بیابانک‌ با دمای ۲۵ درجه و خنکترین‌ نقطه، فریدون‌شهر‌ با دمای صفر درجه‌ی سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
/۲۶

کد خبر 58771

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.