سهم شهرداری خرم‌آباد از ارزش افزوده پرداخت نشده است

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: شفاف‌سازی حقوق و مزایای کارکنان شهرداری و یکسان‌سازی حقوق کارمندان در دستور کار قرار گرفته است و در سال جاری توانسته‌ایم تعادل خوبی بین تمام نیروها برقرار کنیم.

رضا بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه حق شهر خرم‌آباد در سهم ارزش افزوده شهرداری‌ها ضایع شده و مبلغ ناچیزی به شهرداری تعلق گرفته است، اظهار کرد: در خصوص سهم ارزش افزوده شهرداری‌ها به خرم‌آباد ظلم شده و تنها مبلغ کمی ماهیانه حدود یک میلیارد تومان به شهرداری خرم‌آباد تعلق می‌گیرد، در حالی که این مبلغ برای شهر یزد حدود ۴۲ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اینکه در ۱۰ ماهه فعالیت شورای اسلامی شهر دوره ششم نظارت‌ها به خوبی انجام شده است، تاکید کرد: هتل شهرداری خرم‌آباد از ابتدای دوره ششم قرار بود به بخش خصوصی واگذار شود که در نهایت با انجام بررسی‌ها و نظارت شورای اسلامی شهر از این اقدام جلوگیری شد و در حال حاضر یکی از پردرآمدترین قسمت‌ها برای شهرداری است.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد افزود: شفاف‌سازی حقوق و مزایای کارکنان شهرداری و یکسان‌سازی حقوق کارمندان در دستور کار قرار گرفته است و در سال جاری توانسته‌ایم تعادل خوبی بین تمام نیروها برقرار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برون‌سپاری شهرداری خرم‌آباد به خوبی انجام شده است، اما باید نظارت بیشتری به خصوص در بحث تنظیف و فضای سبز انجام شود.

کد خبر 586336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.