به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود زارعی با اشاره به نگاه عملیاتی و اجرایی شهرداری شیراز با پاسخگویی به مردم و انعکاس فعالیتها به شهروندان و ایجاد انگیزه و امید از خدماترسانی مدیریت شهری، اظهار کرد: ۱۳۷ راه ارتباطی بین مردم با مدیران شهرداری است و این سامانه هدفمند و کارا میتواند در تجلی مدیریت واحد شهری نقش بهسزایی داشته باشد.
وی ادامه داد: در طرح شهر آگاه، شهروندان طی تماس با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷، از خدمات مشاورهای مختلف روانشناسی (خانواده، کودک، بهداشت روان و …)، شهرسازی (صدور پروانه، پایان کار، عدم خلافی، استعلام و…) و عوارض (محاسبه عوارض، تخفیف عوارض، صدور قبض و…) استفاده میکنند و بهرهمند میشوند.
نظر شما