عرفان امینی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در دوره مدیریت شهری جدید با برگزاری جلسات همفکری با صاحبان ایده و همچنین مسئولان ارتباطات مناطق شهرداری اصفهان به این نتیجه رسیدیم که یکی از خللهای اساسی در عملکرد واحد ارتباطات در مناطق شهرداری نبود شرح وظایف دقیق و آییننامههای اجرایی آن است.
وی تصریح کرد: اهم فعالیتهای روابط عمومی اجرای سیاستهای اطلاعرسانی شهرداریها، همکاری با رسانههای جمعی جهت انعکاس مناسب عملکردهای بخشهای مختلف پاسخگویی به ابهامها و اطلاعرسانی در خصوص فعالیتها، اجرای مناسب مراسمها و مناسبتها، ایجاد حسن رابطه بین کارکنان و مسئولان مربوطه از طریق برگزاری جلسات داخلی و نظارت بر انتشارات و نشریات است.
رئیس اداره هماهنگی و امور ارتباطات شهرداری اصفهان ادامه داد: تبلیغات و انتشارات، پاسخگویی به ارتباطات با سامانه ۱۳۷، تشریفات، تولیدات رسانهای، امور اجرایی و تشکیل جلسات ملاقات مردمی از از جمله دستهبندیهایی است که در تدوین این شرح وظایف به آن توجه شده است.
وی افزود: بهمنظور یکپارچهسازی نحوه عملکرد مسئولان ارتباطات مناطق و همچنین فراهم کردن امکان رتبهبندی این همکاران، آییننامههای اجرایی شرح وظایف در حال تدوین است و بهزودی ابلاغ خواهد شد.
نظر شما