مصطفی نباتینژاد در گفتوگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص خدمات اپلیکیشن " اصفهانما" برای گردشگران، اظهار کرد: آنچه در سیاستهای دوره ششم شورای شهر اصفهان اعلام شده این بوده است که خدمات جامع به صورت الکترونیک و در بستر " آی تی" خطاب به شهروندان و گردشگران تجمیع و تفکیک شود.
وی با بیان اینکه دو اپلیکیشن با دو نگاه متفاوت خدمات لازم را به افراد ارائه میدهد، ادامه داد: " اصفهانما" یک اپلیکیشن با نگاه گردشگری و "اصفهان من" یک اپلیکیشن با نگاه شهروندی است. در "اصفهانما" تمام خدماتی که مد نظر گردشگر است، وجود دارد، حتی گردشگر میتواند به صورت الکترونیکی سوغات خرید کند که این موارد نیازمند توسعه است و این مسیر نیز ادامه خواهد یافت.
رئیس مرکز پژوهشهای شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: مطابق گزارشهای اعلام شده تاکنون حدود ۵۰ هزار نفر این برنامه را دانلود کردهاند و قطعاً توسعه این مسیر اتفاق خواهد افتاد، باید اعداد متقاضیان افزایش یابد و مشکلی در این بخش وجود ندارد.
وی با تاکید بر اینکه با توسعه این مسیر در آینده هر گردشگری که به اصفهان میآید یا در شهر خود ساکن است با اپلیکیشن " اصفهانما" به رویدادهایی که در اصفهان وجود دارد، دعوت خواهد شد، گفت: برای مثال در مناسبتهای مختلف میتوان این دعوت را انجام داد و تخفیفهایی برای گردشگران در نظر گرفته شود.
نباتینژاد خاطرنشان کرد: این رویداد در عمل به تازگی شروع شده است و پایانی برای آن نخواهد بود و هدیه شهر اصفهان به گردشگران است. ابعاد فنی این برنامه نیز بیشتر مورد بررسی و ارزیابی حوزهها در شهرداری قرار خواهد گرفت و این برنامه توسعه مییابد.
وی با اشاره به اینکه روند شروع این برنامه تا حدودی با عجله و سرعت بوده است، اظهار کرد: امسال کیفیت مد نظر برای این اپلیکیشن آن طور که باید نبوده است، قطعاً در آینده این برنامهها با همکاری نیروهای مدیریت شهری بهبود خواهد یافت و تلاش میشود در آینده نسخه بهتری در اختیار گردشگران قرار گیرد.
نظر شما