به گزارش خبرنگار ایمنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار امروز _نوزدهم فروردینماه_ در حاشیه اولین دیدار مردمی خود و میز خدمت در مصلی اعظم حضرت امام خمینی (ره)، اظهار کرد: در ارتباط با مراجعات مردمی، احساس میشود در دو بخش خلأ وجود دارد که سعی میکنیم در کمترین زمان نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.
وی ادامه داد: بخش اول این است که بخشی از مردم نسبت به قوانین و ضوابط مربوط به حوزه مدیریت شهری آگاهی و اطلاعات کافی ندارند و همین باعث میشود در مسیری حرکت کنند که مشکلاتی بروز کند.
شهردار تبریز گفت: تلاش میکنیم که از طریق آگاهیبخشی به مردم و توسعه آموزش در این حوزه، تغییراتی در نگرش شهروندان به موضوعات و وظایف شهرداری داشته باشیم.
وی تصریح کرد: بخش دیگری از مشکلات نیز به بحثهای ساختاری مربوط است که برخی اوقات نبود همگرایی بین شهرداری و دستگاههای دیگر، نواقص و مشکلاتی را به بار میآورد که در سه ماهه اول فعالیتمان تلاش خواهیم کرد این مشکل را اصلاح و به حداقل برسانیم.
هوشیار خاطرنشان کرد: در ۱۴ محور به شورای اسلامی شهر تبریز برنامه ارائه دادهام و تلاش میکنیم با تحقق این محورها و ایجاد تحول در ساختارهای سنتی، در کوتاهترین زمان بهترین خدمات را به شهروندان تبریز ارائه کنیم.
نظر شما