ارائه خدمات هوشمند به گردشگران اصفهان

دبیر ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: برای نوروز امسال مسئولیت‌هایی همچون هوشمندسازی و خدمات الکترونیک، هماهنگی امور اجرایی، هماهنگی امور خدمات شهری و مطالعات و نظرسنجی تحت عنوان مسئولیت‌های ده‌گانه ستاد خدمات سفر شهر اصفهان برای ارائه هر چه بهتر خدمات به مسافران مشخص شد.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با تلاش نیروهای ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، نوروز امسال استقبال مناسبی از مسافران انجام شد.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات ستاد خدمات سفر شهر اصفهان در سال‌های گذشته از اوایل آبان‌ماه آغاز می‌شد در صورتی که این ستاد برای نوروز ۱۴۰۱ از اواسط اسفندماه سال گذشته آغاز به‌کار کرد.

دبیر ستاد خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از تنفیذ حکم شهردار اصفهان از سوی استاندار به عنوان "رئیس ستاد خدمات سفر استان"، برنامه‌ریزی‌های ستاد آغاز شد و در اولین اقدام کمیته‌های ده‌گانه این ستاد تشکیل شد.

وی با بیان اینکه با تلاش شبانه‌روزی دستگاه‌های اجرایی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان علی‌رغم فرصت کوتاه‌مدت، اقدامات لازم طبق برنامه‌ریزی‌ها انجام شد، تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی‌ها و تجربه سال‌های گذشته، اقدامات این ستاد طبق برنامه مدون انجام شد و مناطق پانزده‌گانه شهرداری به عنوان مناطق پانزده‌گانه این ستاد و مدیریت طرح ساماندهی ناژوان نیز تحت عنوان "هماهنگی امور گردشگری ناژوان" فعالیت خود را آغاز کردند.

قائلی خاطرنشان کرد: مسئولیت‌هایی همچون هوشمندسازی و خدمات الکترونیک، هماهنگی امور اجرایی، هماهنگی امور خدمات شهری و مطالعات و نظرسنجی تحت عنوان مسئولیت‌های ده‌گانه ستاد خدمات سفر شهر اصفهان نیز برای ارائه هر چه بهتر خدمات به مسافران نوروزی مشخص شد.

وی با اشاره به ستادهای هدایت و اسکان مسافران نوروزی موجود در مبادی ورودی شهر اصفهان تاکید کرد: "ستادهای هدایت و اسکان مسافران نوروزی" در ورودی‌های شمال، شمال غرب، غرب، جنوب غرب، جنوب و شرق اصفهان به همت شهرداری شش منطقه محیا شد.

دبیر ستاد خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: در ستادهای هدایت تمام دستگاه‌های اجرایی این ستاد حضور داشتند و خدماتی که در سطح شهر به گردشگران ارائه می‌شد را به مسافران معرفی می‌کردند.

کد خبر 566831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.