اجرای ۳۵۰۰ تن آسفالت در معابر شهر گوگد

شهردار گوگد گفت: سال ۱۴۰۰، ۳۵۰۰ تن آسفالت و شش کیلومتر جدول‌گذاری در سطح معابر گوگد انجام شد.

حسین علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری گوگد بر مبنای رقم ۷.۵ میلیارد تومان بود که تاکنون ۱۲.۵ میلیارد تومان آن وصول شده است.

وی افزود: ۷۰ درصد بودجه ۱۴۰۰ شهرداری معادل ۷.۵ میلیارد تومان در بخش عمرانی از جمله پروژه‌های آزادسازی‌ها، جدول‌گذاری، آسفالت و توسعه فضای سبز صرف شده و ۳۰ درصد بودجه صرف هزینه جاری شده است.

شهردار گوگد خاطرنشان کرد: سرانه شهروندی در بودجه ۱۴۰۰ شهرداری حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان پیش‌بینی شده بود که در تفریغ بودجه با ۸۰ درصد افزایش به دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

علی‌محمدی تصریح کرد: سال ۱۴۰۰ تکمیل ساختمان آتش‌نشانی با هزینه‌ای بالغ بر ۴,۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات شهرداری انجام شد و غسالخانه و سالن انتظار شهرداری با مشارکت خیران به بهره‌برداری رسید.

وی اضافه کرد: اجرای شش کیلومتر جدول‌گذاری در نقاط مختلف، ۳۵۰۰ تن آسفالت در معابر سطح شهر، توسعه و لوله‌گذاری فضای سبز و چمن‌کاری در بلوار شفا و ارگ، اصلاح جداول بلوار شهدا به طول حدود ۱۸۰۰ متر شامل هزار متر مکعب خاکبرداری و ۱۲۰۰ مکعب خاک‌ریزی و لوله‌گذاری و نصب تجهیزات آبیاری بارانی برای کاشت چمن، از اقدامات شهرداری گوگد در سال ۱۴۰۰ است.

شهردار گوگد از نصب دوربین در ورودی شهر از سمت گلشهر- اصفهان خبر داد و گفت: تکمیل پارک شفا، گل نرگس و فاز دوم پارک لاله، شروع عملیات اجرایی پارک مرحوم قرنی و پارک جنب ارگ، تکمیل یادمان شهدای گمنام، محوطه گلزار شهدا و آرامستان شهر در دستور کار شهرداری قرار دارد و سال جاری انجام خواهد شد.

کد خبر 563819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.