به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی معرکنژاد امروز _دوشنبه یکم فروردین ۱۴۰۱_ در جلسه ستاد تسهیلات سفر نوروزی استان اصفهان که در خیمه گلستان شهد برگزار شد، اظهار کرد: فعالیتهای مختلف در کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات در سر فصلهایی برنامهریزی شده که تبلیغات محیطی یکی از آنها است.
وی ادامه داد: تمرکز ما عمدتاً بر رویدادهای فرهنگی است. اکنون تمام سازههای تبلیغاتی در سطح شهر تحت پوشش برنامههای ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان است.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: در برخی از مناطق یک سری نواقص وجود دارد که مربوط به زیرساختها است و با توجه به بودجه امسال، امیدواریم بتوانیم این نواقص را برطرف کنیم.
معرکنژاد اضافه کرد: اکنون ۵۵ استرابو، ۱۲۰ سازه لنفو و ۱۵۰ سازه تک پایه در سطح شهر، برنامههای سازمان فرهنگی و ستاد تسهیلات سفر را پوشش میدهند.
وی افزود: ستاد هدایت از طریق مسئولان ستادها در نواحی مختلف تبلیغات محیطی را پوشش میدهند. همچنین براساس مصوبات ستاد استان و کمیته اطلاع رسانی، سامانه ۱۳۷ به عنوان سامانه متمرکز و همیشه بیدار و پویا، ۲۴ ساعته در خدمت مسافران است و به افراد در سه شیفت کاری اطلاع رسانی میکنند.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: در بحث پشتیبانی از کمیتههای مختلف مانند حمل و نقل و ترافیک و بحث اطلاع رسانی پارکینگها فعالیت خوبی صورت گرفته و پارکینگهایی در ۲۵ نقطه جهت استفاده از فضای عمومی در سطح شهر تدارک دیده شده است.
معرکنژاد گفت: در حال حاضر از ظرفیت فضاسازی مترو و حمل و نقل عمومی در راستای فعالیتهای گردشگری استفاده میشود، همچنین با استفاده از رسانهها و برنامه رادیویی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر توسط کمیتههای مختلف ستاد تسهیلات سفر نوروزی اخبار را اطلاع رسانی میکنند.
وی با اشاره به راه اندازی اپلیکیشن "اصفهان ما" گفت: امسال به این نتیجه رسیدیم که کیوسکهای اطلاع راسانی به لحاظ حجمی و هزینه، بهرهوری لازم را نداشت، به همین دلیل اپلیکیشن "اصفهان ما" با همکاری بخش خصوصی راه اندازی شده و مسافران میتوانند از طریق ۳۰ سازه که در ورودی اماکن و میادین مهم شهر نصب شده و دانلود اپلیکیشن "اصفهان ما" از خدماتی مانند راهنمای پارکینگ، مسیریاب و اطلاع رسانی از رویدادها و آخرین خدمات فرهنگی مطلع شوند.
نظر شما